2021. április 12-től a NAV ózdi kirendeltsége újra fogadja az ügyfeleket. Nyomtat
2021 április 10., szombat 08:42

A járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.
Időpont foglalható a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontból.



Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.



Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!



Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.



Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.




blog comments powered by Disqus