• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

RoyalMagazin.hu

2017. március 28. kedd

Gedeon ünnepli névnapját.
Holnap Auguszta napja lesz.
Főoldal Gazdaság Ahol az ügyfél az első...
Ahol az ügyfél az első... PDF Nyomtat Email
2010 augusztus 04., szerda 10:01

A közszolgáltatók körében is népszerű a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” Díj 2010-ben is közel 20 vállalat vesz részt az üzleti megmérettetésen A gazdasági recesszió ellenére idén is sikerrel rajtolt a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny a KKV és nagyvállalati szektorban. Az üzleti kultúra fejlesztését célozva közel 20 cég teszi próbára ügyfélszolgálatait. A verseny fő célkitűzése egy iparágakon átívelő ügyfél - kiszolgálási benchmark kialakítása Magyarországon.

Az indulók a telekommunikációs, biztosítási, ingatlan, és kereskedelmi szektorokból, az utazási irodák piacáról jelentkeztek, idén bővült ez a kör a közszolgáltatók piacával. Szinte az összes közszolgáltató nagyvállalat csatlakozott a versenyhez, valamint a telekommunikációs szektor óriásai is bizakodva állnak a megmérettetés elé.

„A cégek egy része felismerte, hogy bár a válságnak még nincs vége, azonban a későbbi felemelkedés egyik záloga az ügyfelek bizalmának megőrzése, a kiszolgálás színvonalának magas szinten tartása és ennek demonstrálása, kommunikálása még esetleg visszaeső kereslet mellett is. Továbbra is érezhető az ingatlanszakma és autókereskedelem nehéz helyzete, de a várható adóváltozások erősen hatottak a pénzügyi vállalkozások részvételi hajlandóságára is, bár úgy véljük, hogy a takarékossággal előrelátóan kell bánni – összegezték a verseny indulásának tapasztalatait a szervezők.

A tavalyihoz hasonlóan, idén is szoros versenyre számít Kricska István, a ClientFirst ügyvezető partnere: „Ennek egyik oka, hogy több tavalyi résztvevő idén is elindul, így már tapasztalatokkal felvértezve indul az idei megmérettetésen. Másik tényező, hogy a résztvevő cégek maguk is jelentős erőfeszítéseket tettek folyamatosan az elmúlt időszakban az ügyfélkiszolgálásuk fejlesztése érdekében. Korszerűsítették ügyfélszolgálati irodáikat, új kiegészítő szolgáltatásokat vezettek be, esetenként átalakították call centereiket. Így erre a versenyre elmondható, hogy a részvétel, legalább olyan jelentőséggel bír, mint az előkelő helyezés.”

2010-ben újdonságnak számít, hogy nemcsak a személyes kategóriában, hanem a telefonos ügyfélszolgálataikat is benevezhették a résztvevők. Így két kategóriában is indulhatnak a jelentkezők. „Másik újdonság, hogy nemcsak próbavásárlásokkal, próbahívásokkal teszteljük a szolgáltatásokat, hanem megkérdezzük az adott cég ügyfeleit is, így a két mérés összesítéséből képezzük a kiszolgálás színvonalát jellemző mutatót – tájékoztatott Mózes István a ClientFirst ügyvezető partnere.

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” verseny és díj jogszerűségét az enwc nemzetközi jogi tanácsadó csoport szavatolja, míg a lebonyolítás szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. biztosítja. Idén a verseny támogatója lett a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola is, így a leendő kommunikációs szakemberek is megismerhetik az ügyfélkiszolgálás területén a legjobbakat a mezőny résztvevői közül.
Ahol az

blog comments powered by Disqus
 

Kapcsolódó cikkek:

Startlap

Add a Startlaphoz

Hírlevél feliratkozás

Név:*
E-mail:*

Belépés

Elfelejtett jelszó? Regisztráció

A hét kérdése

Ön szerint, az OLAF jelentések megállapításainak lesz valami következménye hazánkban?
 

Programkereső

Jogsebész

observer

OBSERVER - A médiafigyelő

Legyen ausztriai munkád a Tiroli Álláskereső segítségével, akár 2 héten belül.

Facebook


imedia.logo

Friss pályázatok


Települések

Borsod-Abaúj-Zemplén megye települései

Vendégvárás

Vendégvárás

Utazás

Utazás

Szolgáltatások

Szolgáltatások