2024. 05. 15. szerda

Zsófia, Szonja
1 EUR 386 HUF
1 GBP 449 HUF
  • Főoldal
  • »
  • Kultúra
  • »
  • A Budapesti Corvinus Egyetemen a világ legjobb üzleti-marketingesei

A Budapesti Corvinus Egyetemen a világ legjobb üzleti-marketingesei

A Budapesti Corvinus Egyetemre érkezett 30 ország 250 egyetemének vezető kutatója azért, hogy részt vegyen a marketing világ egyik legnagyobb tudományos tanácskozásán. A Corvinus Egyetem Közép-Európai helyszínként először ad otthont az Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) Nemzetközi Konferenciájának. Az IMP, mely 1986 óta kizárólag Nyugat-Európai egyetemeken tartotta konferenciáit, két éve a svédországi Uppsalában jelentette be, hogy elsőként a Corvinus egyetem nyerte el a közép-európai tanácskozás megrendezésének jogát. azt a jogot, hogy Közép-Európában megrendezze a tanácskozást.
Hakan Hakansson professzor, az IMP egyik alapító tagja, a helyszínekről döntő bizottság vezetője a döntést azzal indokolja, hogy a konferencia helyszínének kiválasztásakor az IMP alapvetően az adott helyszínhez kapcsolódó tudományos teljesítményt és a szervezésben való elkötelezettséget vette figyelembe és erre a maximális garanciát a magyar kutatók több mint tíz éves tudományos tevékenységében, valamint a Corvinus Egyetem pályázatban megfogalmazott elkötelezettségében látták.
Az IMP 1976 –os alapítása óta foglalkozik az európai üzleti gyakorlattal, az üzlet újfajta, interakciós folyamatként való, felfogásának kutatásával, amely hozzásegíti a menedzsert ahhoz, hogy a vállalata és a vállalatának partnerei közötti kapcsolati hálót egymás lehetőségeinek kiegészítéseként kezelve biztosítsa a hosszú távú együttműködést. Az IMP felfogás messze túlmutat a hagyományos marketing, vagy business marketing területén és magába foglalja az ellátási lánc menedzsment, az üzleti stratégia és a stratégiai menedzsment számos kérdéskörét. Tulajdonképpen az üzlet és az értékteremtés új, komplex és dinamikus szemléletéről van szó, amely egyaránt megtermékenyítő hatással lehet a tudományos megközelítésre, valamint a menedzseri szemléletre és gyakorlatra.
Az Európai Unió bővítésekor felmerült az IMP vezetőiben, hogy a szervezet szelleméből adódóan, alapvetően fontos, hogy közelebbről, a helyszínen is megismerkedjen  a Közép-Európai  országokkal. Hakan Hakansson professzor véleménye szerint ezért is ideális helyszín Budapest.
Így gondolják ezt a konferencia magyar előadói is, akik között ott van Kürti Sándor, a Kürt Zrt. elnöke, aki előadásában arról beszél majd, hogyan lehet sikeresen elhelyezni a világtérképen egy Kelet-Európai vállalkozást.
A marketing világ színe-java 2010. szeptember 2-4 között a Budapesti Corvinus Egyetem falai között keresi az üzleti világ új lehetőségeit.  

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Nyári zsongás a belvárosban
Ilyen az, amikor beszippant a belváros - Top 5 program Bár az ország fővárosa egész évben fantasztikus programokat nyújt, ahogy igazán nyáriasra fo…
Szemben a forgalommal
Sávot és irányt is tévesztett az a lengyel kamionos, aki néhány kilométer hosszan szemben haladt a forgalommal. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bev…