2024. 06. 17. hétfő

Laura, Alida
1 EUR 396 HUF
1 GBP 469 HUF

Nem lesz dugódíj Miskolcon, de nagyavasi libegő, sőt az Avason átvezető alagút sem!

Az ATTAC nemzetközi projektet természetesen ismerjük. A projekt a 2008-as, Miskolc Fenntartható Közlekedési Tervének korszerűsítésére és felülvizsgálatára ad lehetőséget, és nem tartalmaz végleges elemeket. A tervkészítés egy interaktív folyamat, amely a lehető legtöbb érintett (például civil és szakmai szervezetek, szakértők) bevonásával zajlik. A tervezési folyamat vége 2013. őszére tehető, eredménye pedig egy széles konszenzuson alapuló, fenntartható közlekedésfejlesztési koncepció lesz Miskolcra vonatkozóan, az itt élők érdekeit figyelembe véve, amely sokkal inkább megvalósítható elemeket tartalmaz majd, mint a jelenleg érvényben lévő Fenntartható Közlekedési Terv. A 2008-as tervben ugyanis szerepel pl. Avason átvezető alagút, nagyavasi libegő vagy az amúgy is zsúfolt Búza téri buszpályaudvar kapacitásbővítése.

A dugódíj vagy a 30-as sebességkorlátozás – amelyet az MSZP teljesen önkényes, de tőle megszokott módon kiragadott – egy, a fórumon elhangzott javaslat volt.

Az első fórum 2012. január 19-én volt, amiről a sajtót is tájékoztattuk. Akik részt vettek ezen a fórumon és megismerték magának a tervezésnek a menetrendjét és célját, azok nem is állítanak olyat, hogy dugódíj bevezetését fontolgatja Miskolc városa. Így most újra megismételjük: Miskolc Város Önkormányzata nem tervezi sem a dugódíj, sem a Tempo 30 bevezetését, így erről szóló szakmai anyag sem készült!

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek