Mással nem is lehetett volna talán jobban népszerűsíteni a Maxx RaceTeam hírnevét, mint egy abszolút futamgyőzelemmel. Igaz, a XVI. Szilveszter Rallye nem számított már bele a bajnoki pontállásba, de a Vincze Ferenc – Kuti Péter duó elsőségével járó dicsőség így sem veszít fényéből. Ráadásul a csapat színeiben a Hungaroringen debütáló Órai Balázs és felesége, Órai-Tallér Zsuzska is kitett magáért: az abszolút 11. helyre kormányozták be a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-t az óévbúcsúztató rendezvényen.
Vincze Ferenc: Minden remekül működött, ennél sikeresebb hétvégét el sem tudtunk volna képzelni. Igaz, miután elkezdett havazni, egy kicsit megijedtem, hogy mi fog ránk várni, hiszen szöges gumikat nem tehettünk volna fel az autóra. Szerencsére a hó nem maradt meg, s most sem kellett kitapasztalnom azt, milyen havas pályán autózni. A kocsi probléma nélkül szolgált ki bennünket, akárcsak a szervizcsapat minden egyes tagja, akiknek az alázatos munkája nagyban hozzájárult a mi sikerünkhöz. A fiúk még azt is megtették, hogy váltót cseréltek a Mitsubishiben, miután mi egy kicsit fura hangokat hallottunk belülről.
A vasárnap esti gyorsasági szakasz elé úgy álltam, hogy nagyon gyorsan bekezdjek, és előnyt szerezzek a másnapi menetelésre. Hétfőn viszont álmosan kezdtünk, és egy kicsit meg is lepődtem, hogy a többiek ennyire merték taposni a gázt a fagyos úton. Ennek következtében jó pár másodpercet vertek ránk az „ellenfeleink”, és vissza is csúsztunk a második pozícióba. Nagyon éles csatában, az utolsó szakaszon tudtuk megfordítani az állást ifj. Cseh Vilmosékkal szemben, egy jó gumitaktikának köszönhetően.
Terveink szerint 2015-ben az egyik, Kiss Viktor-féle Mitsubishivel gyűjtjük majd a pontokat az Országos Rally Bajnokság első osztályában. Egy egész szezonra tervezünk, s bízunk benne, hogy megközelítően, hasonló szép eredmények elérésére leszünk majd képesek.
Órai Balázs: Egy igazi profi csapat a Maxx Race Team, nagyon jó hangulatban telt velük az óévbúcsúztató futam. Emellett az is jelentősen hozzájárult a szép évzáráshoz, hogy magam előtt sem vallottam szégyent. Eddigi pályafutásom során még sohasem mentem négykerék-meghajtású autóval, de azt hiszem, hoztam most is azt az eredményt – vagy talán még egy kicsivel jobbat is –, mint amit a megszokott versenygépemmel szoktam elérni.
A Mitsubishiben egy dolog volt furcsa számomra: minden működött rajta. Úgy viselkedett a kocsi, ahogy szerettem volna, így maximálisan meg voltunk vele elégedve. Egyedül talán csak az jelentett kisebb gondot, hogy magasabb rajtszámot kaptam, s így kétszer is előznöm kellett a pályán, ami időveszteséggel járt. De bízom benne, hogy ahogy gyűjtöm majd a tapasztalatokat a Mitsubishivel, úgy kerülök majd előrébb a rajtlistákon is. A feleségemnek, Zsuzskának is nagyon tetszett a menetelés, és meg kell, hogy dicsérjem őt is, hiszen nagyon ügyesen, azonnal felvette ennek az erősebb autónak is a ritmusát, ismét öröm volt vele dolgozni.
Nagyon megtetszett ez az autó, s így bátran kijelenthetem, hogy rajtam nem fog múlni az, hogy jövőre egy ilyen, Mitsubishi Lancer Evo IX R4-essel álljak rajthoz az ORB mezőnyében.