A Penny Market diszkontlánc, az FTC és a Groupama Aréna üzemeltetője, az LSH Kft. sajtótájékoztatóján jelentette be hosszú távú, 3 éves együttműködését. Ennek keretében az aréna családi szektora a Penny Market nevét viseli majd, emellett a lánc egy ifjú tehetség támogatására is díjat alapít.
A legnépszerűbb sportág ma Magyarországon a labdarúgás. A Penny Market ezért is döntött úgy, hogy 3 éves együttműködés keretében támogatja a hazai futballt és lesz partnere a Lagardére Sports Hungary Kft.-n keresztül a Fradinak.
Az együttműködés ideje alatt a Groupama Aréna családi szektorát a Penny Market neve fémjelzi, emellett a diszkontlánc egy szakmai zsűri által kiválasztott utánpótláskorú labdarúgó fejlődését is támogatja. „Kevés okosabb megoldás van, mint a fiatal tehetségek támogatása, ezért is vagyunk büszkék arra, hogy mostantól 3 éven át hozzájárulhatunk a magyar futball fejlődéséhez” – mondta Jens-Thilo Krieger, a Penny Market ügyvezető igazgatója.
A hazai bajnokság ideje alatt a Penny Market 100 belépőt sorsol ki a Fradi hazai, Groupama Arénában megrendezett NB I-es labdarúgó mérkőzéseire, azon vásárlói között, akik budapesti üzletekben, Fan Game törzsvásárlói kártyával vásárolnak. „Tudjuk, mekkora élmény egy remek focimeccset végigszurkolni, ezért reményeink szerint mostantól nemcsak ahhoz járulunk hozzá, hogy a hűtő tele legyen, hanem hogy minél több gyerek és szülő élvezhesse ezt az izgalmas sportot – a lelátón és a pályán egyaránt” – tette hozzá a Penny ügyvezető igazgatója.
A Penny Market számára nem újdonság a labdarúgóklubok szponzorálása: “Nagy örömünkre szolgál, hogy a Penny tulajdonosa, a Rewe olyan klubokat támogat többek között, mint az 1.FC Köln. Magyarországon a Ferencváros mellett tette le a voksát. Úgy gondolom, hogy ez is egy jó visszajelzés arra, hogy jó úton járunk” – mondta Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.
A Ferencvárosi Torna Club szponzorációért felelős sportmarketing ügynöksége és a Groupama Aréna üzemeltetője, a Lagardère Sports Hungary Kft. Németországban és más nyugat-európai országokban működő, ám Magyarországon egyedülálló szponzorációs konstrukció meghonosításával tette lehetővé a megállapodást: “Büszkék vagyunk arra, hogy segítségünkkel Magyarország legnagyobb klubja, a Fradi a magyar élelmiszer-kiskereskedelem egyik legjelentősebb képviselőjét, a Penny Marketet exkluzív partnereként köszöntheti. Hisszük, hogy hazánkban is működhet az értékalapú együttműködés, melyre kiváló bizonyíték ez a most aláírt csomag, amely számos elemében Magyarországon egyedülálló jogokat biztosít a partnerünk számára. Célunk a kezdetek óta nem változott: igyekszünk a Ferencvárosi Torna Clubot és szponzorait a legmagasabb szinten kiszolgálni, a vevői igényeket szem előtt tartva hosszú távú partnerséget kialakítva” -mondta Siklósi Csaba, a Lagardère Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Az új támogatási konstrukció nemcsak a Fradi általános reklámhordozó szerepére, hanem a különböző szurkolói szegmensek megszólítására és aktiválására épít, így téve lehetővé mind a Penny Market, mind a Fradi és szurkolói elégedettségét: „Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy Magyarország legkiemelkedőbb sportklubja számára új szponzorációs utakat tudunk felfedezni a Penny Market segítségével. Megállapodásunkkal a Ferencvárosi Torna Club nem csupán egy támogatóval, hanem egy, a családok és gyermekek iránt elkötelezett partnerrel gazdagodik. A Penny Market segítségével a Groupama Arénát a családok felhőtlen szórakozásának helyszínéül tevő törekvésünk új szintre emelhetjük a közeljövőben megújuló családi szektorunkkal, ahol mostantól a legfiatalabb fradistákat is különleges mérkőzésnapi programokkal és hozzáértő személyzettel várjuk” – mondta Igaz András, a Lagardère Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.