2022. 08. 12. péntek

Klára
1 EUR 392 HUF
1 GBP 463 HUF

Fődíjat nyert Miskolc

A „Marketing fővárosa 2017” kitüntető címet kapta meg Miskolc a Magyar Marketing Szövetség versenyén. A díjat a város küldöttsége kedden vette át Budapesten.
Huszonhat város hetvenhat pályázattal versengett a kitüntető címekért. A Magyar Marketing Szövetség harmadik alkalommal adta át az Országos Városmarketing Díjat, amelyre hét kategóriában lehetett pályázni a 2016. január 1. és 2017. február 28. között megvalósított, az adott várost népszerűsítő akciókkal. A díj öt elismerési formát ötvöz, többek között a „Városmarketing gyémánt” védjegyet és a „Marketing fővárosa fődíjat”.
Miskolc különösen jól szerepelt a megmérettetésen, hiszen hét különböző programjáért is „Városmarketing gyémántot” kapott – többek között a Herman Ottó Múzeum híres táncos videójáért, a város imázs-kiadványaiért és imázs-filmjéért, a Termelői Nap, a Miskolc Sarkok, és Miskolc Vendégasztal rendezvényeiért, valamint az október 23-i megemlékezésekért (Csoda ’56 és Nagy Attila, a hős).
A zsűri a városmarketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a „Városmarketing gyémánttal”, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. Egy szervezet több pályázatot is benyújthatott, így több Városmarketing gyémántot is szerezhetett.
Miskolc olyan eredményes volt a gyémántgyűjtésben hogy elnyerte a „Marketing fővárosa 2017” címet, amelyet mindig a legtöbb „Városmarketing gyémántot” elnyerő településnek ítélnek oda.
Miskolc a „Városmarketing Díj Gyémánt Ranglistán” két helyet ugrott előre, így a dobogó második fokára került.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek