2021. 06. 24. csütörtök

Iván
1 EUR 351 HUF
1 GBP 408 HUF

2021. április 12-től a NAV ózdi kirendeltsége újra fogadja az ügyfeleket.

A járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.
Időpont foglalható a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontból.

Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.

Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.

Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Share on facebook
Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Hírek, kék hírek, zöld hírek, gazdaság, sport, életmód, medicina, ezo és még sok minden más…

Archívum

Menü

Archívum