2021. 07. 29. csütörtök

Márta, Flóra
1 EUR 360 HUF
1 GBP 423 HUF

E-mail marketing vállalkozói szemmel

Aki eredményes akar lenni az online marketingben, nem teheti meg, hogy nem épít listát. Ha szakértő vagy valamilyen területen, akkor ezt meg is kell mutatnod a partnereidnek folyamatos kommunikációval, értékes tartalmak gyártásával, a szaktudásod továbbadásával. Ha az értékadás az első, akkor a vásárlásra ösztönző emailjeidet is meg fogják nyitni. Lássuk, mi a teendő!

Miért érdemes az email marketinggel foglalkozni?

Nos, az egyik cél nyilván a bevételeid növelése új vevők szerzése és a régi vásárlóknak történő újraeladás révén. Ha nincs listád, akkor azt a vevőt, akinek az első látogatáskor éppen nem volt aktuális a vásárlás, el is veszítetted. Nem biztos ugyanis, hogy valaha újra vissza fog találni a honlapodra, lehet, hogy a versenytársadnál fogja megvenni a terméket vagy szolgáltatást.

Egy másik érv az e-mail lista mellett, hogy ennek révén folyamatos kapcsolatot tudsz ápolni a célpiacoddal, megtudhatod az igényeiket, magasabb szintű és teljesebb körű kiszolgálást tudsz nyújtani számukra.

A folyamatos kommunikáció révén benne maradsz a fejükben, így ha elfogy a termék, amit forgalmazol, az email kapcsán eszébe fog jutni, hogy rendelni kellene. Ismétlődő szolgáltatásnál is jó esélyed van, hogy újra igénybe veszi az a vásárló, ha ápoltad vele a kapcsolatot.

Az e-mail marketing emellett csökkenti az egy vevő megszerzésére fordított költséget. Ha csak fizetett hirdetésekkel dolgozol, előbb-utóbb egyre drágább lesz a kattintás, míg a listának történő értékesítés vagy újraértékesítés gazdaságosabbá teheti a marketingkampány egészét.

Az értékes szakmai tartalmak miatt a listád szakértőnek fog tekinteni az adott témában, és ha megvételre ajánlasz valamit, azt is jobban elfogadják majd Tőled.

Mire lehet még szükséged az e-mail marketinghez?

Fontos, hogy legyen egy jó és megbízható levelezőszoftvered, olyan, amelyik a vevőidet nyilvántartja, képes a vevőket különböző szempontok alapján csoportosítani, a különböző csoportoknak akár különböző leveleket, ajánlatokat küldeni. A legjobb, ha a szoftver skálázható, a listád nagyságával együtt növekszik. Lényeges szempont lehet még, hogy a leveleid ne kerüljenek a spamek közé, és kapj visszajelzést arról, vajon az adott levelet megnyitották-e./X/

A lista növelésének lehetőségei

A mennyiség növelésénél fontosabb a lista minősége, azok legyenek a listádon, akiket érdekelhet a terméked vagy szolgáltatásod. Minden listán vannak potyázók, akik csak arra hajtanak, hogy begyűjtsék az értékes információkat. Alapvetően azonban a jó lista vásárlókból és potenciális vásárlókból áll.

A feliratkozásra való ösztönzés jelenjen meg minél több helyen, főként a blogbejegyzéseknél, a landing oldalaknál és a címoldalon is. Nagyobb az esélye a feliratkozásnak, ha azonnal valamilyen értékes tartalomhoz tud hozzájutni a látogató.

Személyre szabott listanövelő ötletekért keresd meg a Klikkmarketing munkatársait!/

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Share on facebook
Facebook

Kapcsolódó cikkek

Az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) és a Szobafestő-Mázoló-Tapétázó Országos Ipartestület (SZMTOI) az Európai uniós források felhasználásáva…

További cikkek

Hírek, kék hírek, zöld hírek, gazdaság, sport, életmód, medicina, ezo és még sok minden más…

Archívum

Menü

Archívum