A film- és játékkedvelőknek nyújthat különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Akik szeretik az Activity vagy a Tabu társasjátékokat, azoknak biztosan a kedvükre lesz a memóriát is megdolgoztató Moziest, gyors játékmenetével és választékos filmes kínálatával. A Moziest társas 120 darab filmcímeket tartalmazó kártyát, egy homokórát és egy pontozótömböt tartalmaz, a játékosoknak a filmcímeket kell időre kitalálniuk. A játékmenet célja, hogy a játékosok találékonyságuk és filmes tudásuk alapján pontokat gyűjtsenek 3 körben. Nem kell profi filmfogyasztónak lenni, a játék lényege a kreativitás és a közös szórakozás.
– Mindig is szerettem az Activity és a Tabu társasokhoz hasonlókat, a Moziestbe ezekből az alapjátékokból is merítve hasonló szórakoztató részek kerültek, kiegészítve a filmes tematikával, ami a baráti társaságom közös érdeklődéséből alakult. A játékmenetbe a tesztelés alatt beépítettünk úgynevezett „szivató” kártyákat, ezzel is fokozva az izgalmakat, váratlan fordulatokat előidézve. A Moziest már így is sokaknak nyújtott szórakozást, ezt az élményt szerettem volna megosztani másokkal is azzal, hogy most minden társas rajongó számára elérhetővé vált a játék – mondta Nagy Gábor, az új társasjáték készítője.
Átlagosan fél óra alatt lejátszható egy kör, és a társas 4-12 fő számára kínál izgalmas kihívásokat, kevés és könnyen érthető szabályokkal. Ideális választás társasági eseményekre, ahol fontos az oldott légkör.
A Moziest társasjáték retro hangulatú, a dizájn felidézi a VHS videó kazetták korát, ami az ötletgazda egyik kedvenc időszaka.
A játék tehát már túl van a baráti teszteléseken, a projektgazda most azért indított közösségi finanszírozási kampányt a legnagyobb hazai online közösségi piactér, a Brancskozosseg.hu felületén, hogy minden társasjátékot kedvelő számára előrendelhető legyen a parti kellék.
A közösségi finanszírozás egy megelőlegzett bizalmat, mégis, biztonságos tranzakciót jelent a vásárlónak: ha a kampány elérte a kitűzött célösszeget, a vevő megkapja a terméket, ha nem, úgy hiánytalanul visszautalják a pénzét.
A Moziest kampánya nemrég indult, és máris összegyűjtötte a tervezett célösszeg csaknem harmadát.