2021. 11. 29. hétfő

Taksony
1 EUR 369 HUF
1 GBP 436 HUF

Miskolc pont jó! – Online turisztikai kampányt indított Miskolc

 Forgalomélénkítő turisztikai kampánnyal hívja a pihentető élmények megszerzésére a nyaralni vágyókat Miskolc. A Miskolc pont jó! nevet viselő kampány a belföldi turistákat szólítja meg játékos üzenetekkel online felületeken.

A tavalyi évhez hasonlóan az idei turisztikai főszezon is a pandémia árnyékában zajlik. Emiatt különösen felértékelődnek azok a desztinációk, ahol számos, szabadtéren elérhető programkínálat is várja a turistákat, akár több generáció együttes kikapcsolódására is lehetőség van. Miskolc remek választás ebből a szempontból, mivel rendkívül sokszínű város, minden korosztálynak tartogat élményeket. Erre hívja fel a figyelmet a város Miskolc pont jó! nevet viselő nyári turisztikai kampánya. Mivel idén is nélkülöznünk kell a jelentősebb számú külföldi turistát, ezért az online, közösségi felületeken megjelenő kampány a belföldi lakosságot szólítja meg.  A rövid, egyszerű, de játékos üzenet egyben Miskolc komplexitását is kifejezi, hiszen a város négy, elérő hangulatú, más-más élményt kínáló városrésszel rendelkezik. A kultúra és a gasztronómiai iránt érdeklődőknek a történelmi Avas-hegyet is magában foglaló belváros nyújt kikapcsolódást. Fürdőzésre a miskolctapolcai üdülőterületen az Európa-hírű Barlangfürdőben és a vadonatúj Ellipsum Élmény- és Strandfürdőben várják a vendégeket. A középkor hangulatát idézi meg az impozáns Diósgyőri vár, ami jelenleg ugyan felújítás alatt áll, de a mellette álló Lovagi tornák tere és a meseszép Tündérkert is emlékezetes programokat biztosít. A hegyvidéki környezetben fekvő Lillafüred pedig az aktív turizmus kedvelőinek és a romantikus szerelmeseknek kínál felejthetetlen emlékeket.

A kampány szlogene folytatása a tavalyi évben elkezdett turisztikai kampánynak, idén azonban bővült a tematikája és a megszólított célcsoportok köre. Külön invitáló készült a kerékpáros turistáknak, a kutyájukkal együtt utazóknak és az egyházi értékek megismerésére különösen nyitott senior korosztálynak is célzott üzenetek szólnak.

A kampány nyár végéig tart, mivel idén különösen jellemező, hogy az utazási döntés meghozatala kitolódik közvetlenül a nyaralás időpontja előtti napokra. A kampány időszaka alatt a város közösségi média felületeit is érdemes követni (https://www.facebook.com/HelloMiskolc/), hiszen a hasznos tippek és információk mellett hosszú hétvégés pihenést biztosító nyereményjáték is várja majd az érdeklődőket.

A város azok közé a desztinációk közé tartozik, ahol tavaly sikerült a korábbi, „vírusmentes” évek kimagaslóan javuló adatait legjobban megőrizni és 12 helyet előrelépni a kereskedelmi szálláshelyek vendégéjszakáit tartalmazó listán. Miskolc bízik abban, hogy a tavalyi sikeres kampányhoz hasonlóan idén is eredményes főszezont zárnak majd a település turisztikai szolgáltatói.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Share on facebook
Facebook

Kapcsolódó cikkek

Nagy Sándor volt a 98,6 Manna FM vendége. A Jászai-díjas színész Hudák Anitának és Hepi Endrének adott mélyinterjút, amelyben Covid-betegségéről és sz…

További cikkek

Hírek, kék hírek, zöld hírek, gazdaság, sport, életmód, medicina, ezo és még sok minden más…

Menü

Archívum