MagyarBrands-díjas lett 2024-ben a pécsi Kodály Központ az „Innovatív Márka” kategóriában.
A MagyarBrands Program immár másfél évtizedes fennállása, komplex minősítő rendszere és független Szakmai Bizottságának értékítélete alapján értékeli a magyar vonatkozású márkákat. Célja, hogy ráirányítsa a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb hazai márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív fejlesztésekre.
– A Kodály Központ a jövő évben már létrejöttének 15 éves jubileumát ünnepli. A Ház egyik konstans – megnyitása óta tapasztalható – innovációja az ott megjelenő hangversenyek, színházi előadások és konferenciák magas szintű kiszolgálására történő törekvés, amely a munkatársak, a programszerkezet, a marketingeszközök és az eszközállomány tekintetében is folyamatos megújulásra késztet – mondta el Hummel Márk, a Zsolnay Örökségkezelő NKft. ügyvezetője.
A MagyarBrands program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: többlépcsős vizsgálat során, a fogyasztók véleményét tükröző kutatási adatok és a szakértők egybehangzóan pozitív értékítélete alapján részesülhet egy márka díjazásban. Az „Innovatív Márka” kategóriában olyan szempontokat vizsgálnak, mint az identitás, a reputáció, a márkaépítés, az innovativitás és a társadalmi hasznosság. Továbbá az „Innovatív Márka” kategóriájában a kiválasztás feltétele az alábbi egyik állítás teljesülése is:
- meglévő termékein a márka folyamatosan újít;
- vagy olyan új terméket, vagy szolgáltatást fejleszt, ami megváltoztatta a fogyasztói szokásokat, vagy új fogyasztói igényeket elégít ki;
- vagy a márka új technológiát alkalmaz;
- vagy a vállalat egyedi, új értékesítési csatornákat, szervezeti megoldásokat használ, vagy új, kreatív marketing eszközöket alkalmaz.
– A Kodály Központ az elmúlt közel 15 évben komoly reputációra tett szert, nemcsak regionális, de országos viszonylatban is, és igazi márkanévvé vált színvonalas programjaival, azok és a konferenciák lebonyolításának minőségével. Társadalmi hasznossága megkérdőjelezhetetlen, hiszen valamennyi korosztály és társadalmi réteg számára igyekszik rendhagyó, friss, vagy éppen a klasszikus értékeket akár új, akár hagyományos formában megjeleníteni, valamint nagyszerű helyszíne országos, vagy helyi szintű szakmai konferenciáknak is – számolt be Rózsa Zoltán, a Kodály Központ igazgatója.