A Sencor 100%-os pénzvisszafizetési garanciát kínál
Budapest, 2018. január 12. – A karácsonyi ajándékvásárlás idején gyakran felmerülő kérdés, hogy egy vásárló visszaviheti-e a terméket, ha mégsem tetszik neki. Még akkor sem, ha a minősége megfelelő és a készülék tökéletesen működik. Az ilyen esetekre felkészülve a kereskedők rendszeresen hirdetnek meg 30, 60 vagy 90 napos pénzvisszafizetési lehetőséget. „Ezek, az előre meghatározott feltételekkel meghirdetetett akciók nem keverendők össze a termék működésére, vagy sérülésére vonatkozó garanciával” – hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor termékmenedzsere.
A hatályos jogszabályok szerint, ha egy megvásárolt termék rendeltetésszerűen működik és nincs semmilyen hiányossága, akkor a kereskedő nem köteles visszafizetni az árát, csak azért mert egy vásárló meggondolta magát, például annak színe, vagy mérete miatt. Ez alól kivételt képeznek az internetes vásárlások, melyek esetén 14 napon belül még visszakérhetik a termék árát a vásárlók, a jogszabályban meghatározott feltételek teljesülése esetén (kormányrendelet: 45/2014.)
Az áruházláncok a karácsonyi időszakra vonatkozóan olyan pénzvisszafizetési akciókkal készülnek, melyeknél a vásárlók akkor is visszavihetik az adott terméket, ha egyszerűen meggondolták magukat. „A legtöbb ilyen jellegű felhívás azonban egy bizonyos termékre és egy adott cikkszámra vonatkozik, ezért érdemes ellenőrizni a pénzvisszafizetési garancia pontos feltételeit, hogy ne a boltban derüljön ki, ha vásárló mégsem kaphatja vissza a termék árát” – hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor termékmenedzsere.
Ha egy kereskedő önként biztosítja a pénzvisszafizetés lehetőségét, akkor ő határozhatja meg, hogy mely termékekre és milyen időtartamra vonatkozóan nyújtja azt a vásárlóknak. „Éppen ezért mindig fontos tájékozódni az akció részleteiről ott, ahol az adott terméket megvásároltuk. Ha a vásárló mégsem kapja vissza a vállalkozás, vagy kereskedő által megszabott feltételek alapján a pénzt, akkor panasszal élhet az illetékes kormányhivatalnál” – hangsúlyozta a Sencor termékmenedzsere.
Az ilyen jellegű akcióknál általában feltételként szokták megszabni a kereskedők, hogy a visszavitt termék bontatlan csomagolással rendelkezzen, illetve, hogy csak kipróbálás erejéig legyen használva. „Az ünnepi szezonra való tekintettel a Sencor 60 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosít több száz termékre. A január 15-ig tartó akció részleteiről az érdeklődők a www.sencor100.hu weboldalon olvashatnak bővebben” – tette hozzá Lucza András.
###
A SENCOR-ról
A SENCOR a világ egyik leggyorsabban növekvő fogyasztói és kereskedelmi márkája, termékei világszerte több mint 50 országban érhetőek el. A céget 1969-ben Japánban alapították. A márka célkitűzése az igényes vásárlók kiszolgálása kiváló minőségű, stílusos termékekkel. A SENCOR – megelőzve a trendeket és alakítva azokat – bevezette a színes készülékeket több termékkategóriában is. A márka folyamatosan bővíti portfólióját, mely már jelenleg is több ezer termékből áll. Kínálatában egyaránt megtalálhatóak konyhai gépek, szórakoztató elektronikai, háztartási cikkek, egészségügyi és szépségápolási termékek, valamint autós szórakoztató és irodatechnikai eszközök.
SENCOR
Sajtókapcsolat
Aranyi Péter
Pr és kommunikációs tanácsadó,
OneOnOne Kommunikáció
+36/70-770-7467
peter.aranyi@oneonone.hu
###