Miskolc turisztikai megoldásai dobogós díjakat vittek el a 2017-es Iránytű versenyen
A 2017-es verseny díjözönnel zárult a miskolciak számára. A turisztikai szektor kommunikációs versenyén három rangos elismeréssel gazdagodott a város turizmusa.
Díjat kapott a MIDMAR Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Közhasznú Kft. Miskolci Mosolyprograma, a Diósgyőri vár webfejlesztése és az Avalon Resort & SPA szállodai kiadványa.
A Turizmus Trend és Vendég&Hotel szaklap idén is megrendezte az Iránytű turisztikai kommunikációs versenyét, ahová hét főkategóriában várták a nevezéseket. Az eredményhirdetést, április 3-án tartották a budapesti Buddha Bar Hotel Klotild Palace-ban, délután 15 órától.
A rangos turisztikai versenyre összes ötvennégy pályamű érkezett. Ebből négy volt miskolci: a MIDMAR Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Közhasznú Kft. Miskolc Pass gyerekkártya pályázata, a Miskolci Mosolyprogram, a Diósgyőri vár webfejlesztése és az Avalon Resort & Spa kiadványa.
Mind a négy miskolci pályamunka szerepelt a legjobb huszonhét pályamunka között. A miskolci pályázatok közül végül hármat díjaztak dobogós elismeréssel, a Miskolc Pass gyerekkártya Shortlist oklevelet kapott.
A MIDMAR Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Közhasznú Kft. Miskolci Molyogprogram pályázata másik hét pályamunkával mérettette meg magát. A sikeres, minőségbiztosítási program – amely a városban még vendégszeretőbbé tette a vendéglátókat – bronz díjat nyert a turisztikai PR megoldások, kiadvány, videó, esemény főkategóriában. Az országos szinten kiemelkedő teljesítményt díjazó elismerést Nagy Júlia TDM menedzser vette át.
A Diósgyőri vár webfejlesztése szintén bronz elismerést hozott. Nagy Lajos király egykori lovagvárának online médiafelülete, weboldala a Digitális Megoldások – Saját médiafelület – weboldal, applikáció, mobilra optimalizált weboldal kategóriában vehette át a rangos elismerést.
Az Avalon Resort & Spa egyedüliként került a legjobbak közé a Print Szállodai kiadványok kategóriában, ahol Arany Iránytű díjjal jutalmazták exkluzív prospektusát.
A MIDMAR Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Közhasznú Kft. 2014 óta folyamatosan, minden évben indul az Iránytű turisztikai kommunikációs versenyen. Pályamunkáik eddig minden esztendőben a legjobbak közé kerültek, és nem távoztak dobogós elismerés nélkül.
A sikeres Miskolci Mosolyprogrogram, amelynek 2016-os díjkiosztójára a múlt héten került sor a miskolci Városházán, idén is tovább folytatódik tréningekkel és a miskolci turisztikai vendéglátószektorban dolgozók versengésével, mely hosszútávon a miskolci turizmus és vendéglátás színvonalának emelkedését hozza.