Klaus Motorsport – Székesfehérvár Rallye 2015, 2015. június 12-14.
Klausz Kristóf – Kecskeméti Balázs, Renault Clio R3
Felborultak, majd nyitott motorháztetővel gurultak le egy gyorsaságin, mégis eredményesen zárhatta a június 12-14-ei Székesfehérvár Rallyet Klausz Kristóf és Kecskeméti Balázs. A Renault Clio R3-as alakulatnak bőven volt része kalandban, de így is elsőként intették le őket az 5-ös kategória és a 2WD értékelésében.
Klausz Kristóf: Egy különös versenyben volt részünk, hiszen egyaránt autózhattunk murván és aszfalton. Az autóval most sem volt gond, szokásokhoz híven, maximálisan felkészítve kaptuk meg a csapattól. A két terep közötti váltás, alkalmazkodás viszonylag könnyen ment annak ellenére, hogy a Renault futóműve nagyon sokat kapott a kemény murván, és a beállításaink sem voltak a legjobbak.
Az első napon volt egy kisebb kalandunk egy visszafordítóval, ahol felborultunk az autóval, de a szurkolók segítségének köszönhetően vissza tudtuk állítani a kocsit a helyes irányba, és folytattuk az autózást. A vasárnapi szakaszok azonban különösebb történés nélkül zajlottak, a célunk csak a biztonságos célba érkezés volt. Ez sikerült is, hiszen egyaránt megnyertük az 5-ös kategóriát és a kétkerekesek értékelését.
A székesfehérvári sikerek után sem pihenünk: gőzerővel készülünk a soron következő megmérettetésekre.
Kecskeméti Balázs: Nyertünk – és ez most a legfontosabb. Az első napunk érdekes volt: dr. Varga Attiláékkal végig nagy meccsben voltunk, ám miután felkapattunk a pálya belső ívén egy buckára, és 3 km/h-s sebességgel felborultunk a Renault-val, az a csata hamar eldőlt. Igaz, a nézők visszalöktek minket, de amint elindultunk, felnyílt a motorháztető, így 2-es fokozatban tudtunk csak legurulni a szakaszról. Az összetett manőver miatt 46 másodpercet hagytunk benne abban a gyorsban.
A második napot mégis a 2WD és az 5-ös kategória élén nyithattuk meg, mivel Vargáék aszfalton nem folytatták a versenyt. A borulásunk ellenére is olyan nagy előnyünk volt a többiekhez képest, hogy csak okosan autózva be kellett osztanunk az időnket. Azért egy kicsit izgultunk is, hiszen az autónak a végére minden baja lett, s reménykedtünk benne, hogy azért sikeresen be tudjuk majd kormányozni a célba. Így is lett: 3,5 perccel nyertük meg a kategóriaértékeléseket, abszolútban pedig a 16. helyen zártuk a Székesfehérvár Rallyet. Ennek az eredménynek köszönhetően pedig a pontverseny élén állunk és várjuk az OB folytatását.