Egy szerencsésebb történelmi fejlődésű országban a főváros polgármestere nyilván örülne, ha törvénybe iktatnák a város legfontosabb tömegközlekedési vonalának fejlesztését. Tarlós Istvánból viszont sokadjára csinált bohócot az a párt, amelynek segítségével főpolgármester lett, hiszen a napnál világosabb, hogy a hármas metró felújítását törvénybe foglalni nem több mint érdemi előrelépés nélküli szemfényvesztés. Miközben a metró jelenét és jövőjét valóban szívükön viselő szakemberek éjt nappallá téve tesznek meg mindent annak érdekében, hogy a minden nap százezrek munkába jutását lehetővé tevő hármas metró üzemképes maradjon, addig a Fidesz országgyűlési képviselői álságos módon ezzel az újabb szemfényvesztő akcióval akarják elkötelezettnek mutatni magukat az ügyben. Eddig csak hangzatos sajtónyilatkozatokkal és látványos számítógépes grafikákkal tettek úgy, mintha érdekelné őket Magyarország legforgalmasabb tömegközlekedési vonalának jövője és a magyar emberek biztonsága, most már a törvényalkotást is bevonták a pótcselekvések sorába.
Felhívjuk Gulyás Gergely és képviselőtársai figyelmét, hogy nem a törvénygyárrá silányított Országgyűlésben kellene harcos várospolitikusokként feltűnniük, hanem a fejlesztési források legnagyobb része felett döntő befolyással bíró Lázár János és baráti köre körül lenne ildomos legyeskedni ez ügyben. Hátha többre is futja majd a közeljövőben, mint a szétrohadt orosz metrókocsik kipofozására.
Stummer János, a Jobbik budapesti regionális igazgatója