Még tavasszal figyelmeztettek egy vendéglőst a NAV ellenőrei, de hiába, mert nyárra sem gondoskodott az új pénztárgépről. A NAV kockázatelemzői a pénztárgép rendszerből észlelték, hogy a vendéglátós az ellenőrzést követően sem rendelte meg az online kasszát, ezért a nyári akcióban ismét meglátogatták a vállalkozót, aki továbbra sem tudott felmutatni online pénztárgépre vonatkozó megrendelést. Figyelembe véve azt, hogy a vendéglősnek már jóval korábban intézkednie kellett volna az új kassza beszerzéséről és a korábbi revízió után sem teljesítette kötelezettségeit, a NAV 12 napos üzletzárást rendelt el. A szigorú hatósági intézkedés végül célt ért, és az étterem a kellemetlen kényszerpihenő után már új kasszából adja a nyugtát az ételek mellé.
Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!