2024. 10. 24. csütörtök

Salamon
1 EUR 402 HUF
1 GBP 483 HUF
Kezdőlap » Hírek » Zöld-Hírek » Küszöbön a környezetbarát graffiti: offline hirdetés a flaszteren
Küszöbön a környezetbarát graffiti: offline hirdetés a flaszteren

Küszöbön a környezetbarát graffiti: offline hirdetés a flaszteren

Küszöbön a környezetbarát graffiti: offline hirdetés a flaszterenA kreatív reklámozás újabb alternatívájával ismerkedhetnek meg azok a cégek és ügynökségek, akik kilépve az irodájukból a „lábuk elé néznek”. A CleanGraffiti újszerű, egyszerű stencil technikával készülő és emellett abszolút környezetbarát hirdetési forma, a benne rejlő lehetőségek kiaknázásra várnak. Az ambient és gerillamarketing zöld verziójaként aposztrofálható új közterületi médium jelenleg azon dolgozik saját kommunikációjában, hogy a médiaügynökségek, közterületi optimalizálók és egyéb lehetséges ügyfelek irodái előtt magukat hirdetve megragadják saját célcsoportjuk – a média szervezők, marketingesek – figyelmét.

A CleanGraffiti munkatársai több mint harminc multinacionális vállalat és tíz médiaügynökség küszöbére helyezik el saját logojukat, bízva a sikeres jövőbeli együttműködésekben.

Az ambient hirdetési módszereket remekül kihasználva a saját reklámozási technikájáról és annak előnyeiről tud kommunikálni az új közterületi médium. A pozícionált kihelyezések hangsúlyozzák, hogy a célcsoportot a lehető legeffektívebben tudja elérni és megszólítani – jelen esetben a jövendőbeli partnereit – és újszerűsége miatt kiemelkedik a reklámzajból. Az innovatív reklámozási mód kimeríti „a média maga az üzenet” alaptételben foglaltakat, hiszen önmagát tudja értékesíteni, a saját reklámtechnikájával. Emellett az ambientre jellemző friss és találékony ötletek is sajátjai a CleanGraffitinek, és az adott környezethez tökéletesen igazodva a lehető legjobb befogadói állapotban érik el az embert és közvetítik a reklámüzenetet.

A CleanGraffiti – vagyis a „tiszta graffiti” – egy innovatív kísérlet arra, hogy a street-art műfajban is népszerű graffiti és stencil-technikát átalakítva egy hasonlóan figyelemfelkeltő, ám teljes mértékben zöld közterületi reklám jöjjön létre. Festékek és vegyszerek teljes kizárásával készül, újrahasznosított anyagból gyártott sablonnal, pusztán víz és a köztereken felhalmozódott kosz segítségével.

„Számunkra fontos, hogy tegyünk a környezetünkért, és úgy gondoljuk, hogy a CleanGraffitivel fel tudjuk hívni az emberek figyelmét arra, hogy a média világa is lehet zöld. Egyre több vállalat állítja magáról, hogy foglalkozik a környezetével, pl. kevesebb papír felhasználás, ipari ökológiával, tisztább termeléssel. Nekik szeretnénk lehetőséget biztosítani, hogy kampányaik során is alkalmazhassanak zöld eszközöket.” – mondta el Bánkuti Áron, a CleanGraffiti ügyvezetője.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

Jubileumi trófeamustra
Hideg, de napsütéses idő fogadta az érdeklődőket Szelcepusztán, az ÉSZAKERDŐ Zrt. jubileumi, 15. alkalommal megrendezett trófeamustráján, ahol a szarv…

További cikkek

NAV: „Fekete bolt”
Közel kétszáz kiló fogyasztási dohányt, több mint száz karton cigarettát, hamis ruhákat és mosószert találtak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bevet…

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp