2024. 07. 27. szombat

Olga, Liliána
1 EUR 391 HUF
1 GBP 463 HUF

Itt a magyarok kedvenc szurkolói kollekciója!

Olimpikonok mutatták be a Dorko ruháit

Minden eddiginél szélesebb, funkcionális és jól variálható termékpalettával készült a sportolói és szurkolói szemmel egyaránt eseménydús 2024-es évre a legnépszerűbb magyar sportruházati márka. A kollekciót, amelynek középpontjában a labdarúgó Eb és a nyári ötkarikás játékok állnak, olimpiai-, világ- és Európa-bajnokok részvételével mutatták be egy dunai hajón.

 Szeretek kényelmes, sportos és divatos ruhákban lenni, szeretem a különleges színeket és az egyedi grafikákat. Cipőben a legfontosabb a kényelem, de az sem másodlagos, hogy jól mutasson, amikor felveszem, és a Dorkoban ezeket mind megtaláltam” – mondta Cseh László négyszeres olimpiai ezüstérmes-, többszörös világ- és Európa-bajnok úszó.

Az idei év kiemelkedő sporteseményeire készülve a szurkolói szellemet és a sport szeretetét élteti a most 10 éves Dorko. A Hungary kollekció az eddigi legfontosabb mérföldkövet jelenti, a hazai sportolók bevonásával évről évre fejlesztett termékvonal történetében. Az idei kollekcióval az összefogás és közös gondolkodás egységes formát öltött; mostanra 30 sportszövetség és számos egyéni sportoló inspirálja a magyarokat határon innen és túl. A kollekció bemutatóján részt vett Cseh László, egykori úszófenomén, Gulyás Michelle többszörös világbajnoki ezüstérmes öttusázó, Jansik Szilárd olimpiai bronzérmes, világ- és Európa-bajnok vízilabdázó, Kovács István olimpiai-, világ- és Európa-bajnok ökölvívó, illetve Szász Emese olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnoki ezüstérmes párbajtőrvívó, de az eseményen számos ismert sportoló, sportszövetségek és művészek is képviseltették magukat.

„A szövetség összes korosztálya ezt a márkát viseli, elégedettek vagyunk a termékekkel. A céggel nagyon jó a kapcsolatunk, szeretjük a flexibilitásukat” – mondta Madaras Norbert kétszeres olimpiai- és világbajnok vízilabdázó, a Magyar Vízilabda-szövetség elnöke.

2024 a sport éve. A magyar labdarúgó-válogatott kijutott az Európa-bajnokságra, legjobb olimpikonjaink pedig a párizsi olimpiára készülnek. A Hungary kollekcióval követjük az álmunkat, hogy minden magyar szövetség és szurkoló magyar márkában legyen. Ez egy olyan kollekció, amiben mindenki, aki felveszi, átérezheti a magyar kiválóság-érzését és azt, hogy mi magyarok összetartozunk. Bár külön-külön is nagyszerű dolgokat tudunk elérni, együtt megállíthatatlanok vagyunk. Innen a szlogen: Egy emberként előre” – tette hozzá Gém Péter, a Dorko márka alapítója.

„A sokrétűen kombinálható termékpalettán belül négy „kapszula-kollekció” jelenik meg. A Pódium a termékcsalád legelegánsabb viselete, a Village kollekciót sportosan elegáns, kényelmes pamut szettek alkotják. A Tréning egy sokféle mozgásformához illeszkedő, funkcionális, jól kombinálható ruházat, a Lokál szurkolói kollekció pedig egy egységes és letisztult, fekete alapszínű ruházat „Magyarország” felirattal. Ráadásul a korábbi uniszex modellektől eltérően az új ruházati termékcsaládban külön női és férfi darabok kaptak helyet, és most először gyerekkollekciók is elérhetőek, így az egész család a számára legideálisabb viseletben szurkolhat, sportolhat” – összegezte Baranyi Gerda, a Hungary termékcsalád vezető tervezője.

A Dorko kínálata a megújult ruházaton kívül számos kiegészítőt és cipőt tartalmaz, így tetőtől talpig nemzeti színekbe öltözhetnek sportolóink és a magyar szurkolók.

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

Farkasházi Réka izgalmas nyara
Sztárvendégekkel ünnepli 18. születésnapját az ország egyik legnépszerűbb gyerekzenekara „Egy újabb mérföldkőhöz érkeztünk, azt hiszem” - kezdi Far…
Ott segítünk, ahol tudunk…
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Bevetési Igazgatóságának pénzügyőrei nem először, és valószínűleg nem is utoljára jeleskedtek közúti balesetnél. Eg…

További cikkek

Best of Program
2024.augusztus 8–31., Magyar Képzőművészeti Egyetem, Barcsay terem, Aula (1062 Budapest, Andrássy út 69–71.)   augusztus 8. csütörtök, 19…