2024. 04. 27. szombat

Zita
1 EUR 392 HUF
1 GBP 458 HUF

Reklámügynökség kampányol tomori gyerekekért

Borsod-Abaúj-Zemplén megye egy eldugott településén, Tomoron Siroki Laci 20 éve küzd a rászoruló családok körülményeinek javulásáért.

Munkáját néhány éve támogatja a Carbon Group budapesti reklámügynökség. Idén decemberben létrejött a Tomor-Row médiaklub, ahol a falu gyerekei hasznosan és tartalmasan tölthetik el idejüket és bemutathatják mindennapjaikat a világnak.
A Carbon december elején közösségi finanszírozásban gyűjtést indított a Tomor-Row médiaklub technikai hátterének megteremtésére és fenntartására. A cél, hogy 200.000 forinttal támogassák a médiaklub működését, ahol így megfelelő eszközök mellett a médiában és filmgyártásban jártas szakemberek taníthatják meg a gyerekeknek a videókészítés fortélyait. A program kiugrási lehetőséget kínálhat a helyi fiataloknak.
Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője elmondta: „A kitűzött 200.000 forintból az első héten 55.000 forint gyűlt össze, emellett rengeteg szakmai felajánlás érkezett. Annak érdekében azonban, hogy egész évben segíthessük a tomori gyerekek munkáját, továbbra is várjuk az önzetlen felajánlásokat, és olyan szakemberek jelentkezését, akik jövőre előadásokat tartanának Tomoron.”
„Tomor rendkívül elszigetelt része Borsod-Abaúj-Zemplén megyének, ahol az infrastruktúra biztosítása is nagy kihívás. Elsődleges célunk, hogy a helyi gyerekeknek alternatívát nyújtsunk a szabadidő hasznos eltöltésére, hogy ezáltal minél többen tanulhassanak tovább, szerezhessenek diplomát” – tette hozzá Siroki Laci, a tomori mozgalom kitalálója.
„Mivel reklámkészítéssel foglalkozunk, a Carbonnál abban hiszünk, hogy a márkák a való életben érvényesülnek – ezért vagyunk érzékenyek a társadalmi jelenségekre. Rendszeresen vállalunk feladatokat társadalmi célú kampányokban és támogatunk civil szervezeteket.” – mondta el Gosztonyi Csaba.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek