2024. 07. 19. péntek

Emília
1 EUR 391 HUF
1 GBP 464 HUF
Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simításokÚj hét, új sín, új (régi) közlekedési rend: ha minden jól megy, november 1-én ismét elindul a belvárosban a megszokott villamosjárat. A megelőző hét második felében még sok munka volt hátra, a hétvégén pedig azt tesztelik, jól bírja-e a járműveket a frissen készült pálya.

 

A próbaüzem pénteken délután indult, sajtóérdeklődéstől kísérten, de a fotósok, operatőröktől is többen voltak, és érthetően nagyobb izgalommal várták a fejleményeket mindazon szakemberek, akik a Zöld Nyíl kivitelezője, illetve az MVK Zrt. részéről érintettjei voltak ennek a fázisnak. A tét: jól viseli-e a vadonatúj, korszerű sín, amikor először ráengednek egy soktonnás szerelvényt – az újonnan beszerzendő villamosok híján egy ex-bécsi SGP-t -, mert hiába a tervek és az alapos kivitelezés, a puding próbája, ugyebár… Legfrissebb információink szerint a rendszer eddig jól vizsgázott, tegnap este a Tiszai pályaudvar – Baross utca – Bajcsy-Zsilinszky – Széchenyi szakaszon haladt végig a jármű, szinte lépésben, újra és újra megállva, különösen a váltóknál és egyéb kényes pontokon (például vasúti aluljáró), ahol az említett szakemberek tüzetesen megszemlélték a helyzetet. Úgy tudni, problémára eddig nem akadtak.

Ha így lesz a továbbiakban is, azaz a pályaudvar és Újgyőri főtér közötti, első fázisként felújított hálózat jól teljesít a próbán, vasárnap kiadják a „mehet” jelzést, és ennek nyomán hétfőn már újfent villamossal utazhatnak a miskolciak a városban. Ekkora a pálya és az azt övező környezet nagy része is kész lesz, bár marad jó néhány ideiglenes megoldás; a megállóhelyek kialakításának bizonyos elemei még váratnak magukra, korlátok, burkolatok, ilyesmik.
Fotósorozatunk a pénteki próbaüzemről számol be, valamint az építési munkálatok elmúlt napjaiból villant fel jeleneteket.

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások

Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások Próbaüzem és az utolsó simítások

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Fejtörő az öt karika jegyében
A korábbi nyári olimpiákhoz hasonlóan idén immár harmadszor invitálja olimpiai játékra a sportkedvelőket a II. Rákóczi Ferenc Könyvtár. A kérdések a p…