2022. 11. 29. kedd

Taksony
1 EUR 409 HUF
1 GBP 472 HUF

Sittszállítás az épületbontás során

Ha építkezni szeretnénk például Budapest területén, akkor sok esetben csak akkor találhatunk egy megfelelő helyet, telket, ha tudomásul vesszük, hogy az első lépés az épületbontás lesz.
 A megfelelő területeken lévő telkeken jellemzően már áll egy vagy több épület, lehet ez egy lakóingatlan, vagy akár melléképület. Első lépésben mindenképpen körül kell járni, hogy az épület milyen állapotban van, van-e szerkezeti problémája, a felújítás mennyibe kerülne, illetve hogy egyáltalán el tudjuk-e képzelni az ingatlan elrendezését új házunkban. Ha ezek közül bármi is problémás, akkor érdemes inkább lebontani az épületet és egy teljesen új ház építésébe fogni. Ha nem a teljes épület bontásáról van szó, akkor is elképzelhető, hogy a telken van olyan melléképület, például garázs, műhely, vagy régi ól, melyre semmi szükségünk. Ezek közül bármi is legyen a bontási munkák oka, az egészen biztos, hogy kisebb-nagyobb mennyiségű bontási hulladék keletkezni fog a munka során. Ezeknek az elszállítása a hulladéklerakóba saját járművel szinte elképzelhetetlen, a legjobb megoldás rá a konténer rendelés. Ebben az esetben nincs más dolgunk, csak kiválasztani az ideális céget, leegyeztetni velük a konténer méretet, a ki- és elszállítás időpontját, ha több konténerre van szükségünk, akkor a cserék gyakoriságát és már mehet is a munka. Nem kell a sittes zsákok töltésével bajlódni, ezeket bepakolni a saját autónkba, ülni a dugóban a hulladék társaságában, majd az autó takarítására sem kevés időt fordítani.

A sittes konténer rendelésnek ezen felül biztonsági előnye is van, hiszen a keletkező hulladékot azonnal be lehet pakolni, nem kell kerülgetni, balesetektől tartani az építési hulladék felhalmozása miatt.

Az épületbontás során több típusú hulladék keletkezik, ennek legjellemzőbb anyagait az épület építőanyagai teszik ki, mint például a csempe, járólap, tégla, beton, vályog, cserép. Ezen kívül keletkezhetnek könnyű hulladékok is, például fa, papír, gipszkarton (ennek elszállítására jelentős mennyiség esetén a multiliftes konténer a megfelelő megoldás a hagyományos konténer helyett). Ha a megvásárolt ingatlan kiürítése nem történt meg megfelelően, akkor természetesen vegyes hulladékok is keletkeznek, ilyenek lehetnek például: bútorok, ruhaneműk, könyvek, játékok, használati tárgyak.

Ha konténert szeretne rendelni, mindig járjon utána, hogy a cég mióta van a piacon, mennyire megbízható, hiszen nincs is annál kellemetlenebb, mikor a gépek és az emberek készen állnak, de nincs mibe pakolni a hulladékot a bontás során.

Amennyiben Önnek is konténer rendelésre lenne szüksége, keressen minket elérhetőségeink egyikén:

E-mail cím: m.pal@interbridge-trade.hu
Mobilszám: +36/70-368-58-24

/X/

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

Tömény árverés a NAV-nál
Az igazán bátrak a Nemzeti Adó- és Vámhivataltól (NAV) vesznek alkoholt, például Merész barackot, Bükki vegyesgyümölcsöt, Avasi Keserűt, esetleg Hat k…
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kockázatelemzéssel jutott el egy webshophoz, ahol egy nemzetközi cég munkatársaitól kedvezményesen vásárolták fel a…

További cikkek

Tömény árverés a NAV-nál
Az igazán bátrak a Nemzeti Adó- és Vámhivataltól (NAV) vesznek alkoholt, például Merész barackot, Bükki vegyesgyümölcsöt, Avasi Keserűt, esetleg Hat k…