2024. 07. 22. hétfő

Magdolna
1 EUR 391 HUF
1 GBP 464 HUF

Keressük Miskolc Kiváló Szolgáltatóit!

A helyi kisvállalkozások munkájának támogatása céljából újszerű és átfogó kezdeményezést hívott életre Miskolc M.J.V. Önkormányzata: a legjobb miskolci szolgáltatókat szeretné elismerni a miskolciak aktív közreműködésével. Minden, a városban működő szolgáltatóra – legyen szó fodrászatról, vendéglátóegységről vagy gyógyszertárról – voksolhatnak a város lakói.
Arra buzdítjuk tehát a miskolciakat, hogy szavazatukkal ismerjék el azon szolgáltatók munkáját, akik kiváló minőséget nyújtanak szolgáltatásaikkal.
Szavazni a www.miskolc.hu oldalon lehet az alábbi szolgáltatási szektorokban:
– gyógyszertár,
– szabászat/varroda,
– fagyizó/ cukrászda,
– kávézó,
– étterem,
– cipészet,
– fodrászat,kozmetika, manikűr-pedikűr,
– optika,
– taxi-társaság,
– autószerviz, kárrendező helyek,
– ingatlanközvetítő irodák,
– fuvarosok, költöztető cégek,
– szállodák, panziók, wellness-központok, sport- és egészségmegőrzés,
– utazási irodák.
Miskolc kiváló szolgáltatóira 2014.08.27-től 2014.09.24-ig lehet voksolni. Szavazni szolgáltatási szektoronként egy-egy szolgáltatóra lehet.  A leadott szavazatokat összesítjük és az összesített lista első három, legtöbb szavazatot kapott szolgáltatóját díjazzuk.
A „Miskolc Kiváló Szolgáltatója” kezdeményezés eredményeinek kihirdetésére várhatóan 2014 október elején, ünnepélyes keretek között kerül majd sor. Az összesített lista szerinti első három, legtöbb szavazatot kapott szolgáltató Miskolc Megyei Jogú Város kitüntetésében és az alábbi díjakban részesül:
Díjak:
1. helyezett: 50 000 Ft értékű Erzsébet-ajándékutalvány
2. helyezett: 40 000 Ft értékű Erzsébet-ajándékutalvány
3. helyezett: 30 000 Ft értékű Erzsébet-ajándékutalvány

A szavazók között, szavazónként 2 db a Miskolci Állatkertbe-, ill. a Miskolctapolcai Barlangfürdőbe szóló belépőjegyet sorsolunk ki, melyeket a nyertes 2014. december 31-ig szabadon felhasználhat.
A „Miskolc Kiváló Szolgáltatója” versenyt az Önkormányzat 2015-ben is meghirdeti majd annak érdekében, hogy folyamatosan fejlődjön az ügyfél-kiszolgálási kultúra a városban, a lakosság minél nagyobb megelégedésére.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek