Juhász Csabi beújított egy csinos navigátort a 2024-es raliszezonra, és egyből egy EB futamon indul vele.
V-Híd Rally Hungary
2024.04.12-14.
Juhász Csaba – Velezdi Eszter
Kole Media Center Kft.
Mitsubishi EVO. X.
2024-ben itthon kezded a raliverseny szezonodat. Hányadik éve is versenyzel? Szereted-e a magyar murvát?
– Azt hiszem, hogy ez a 30. szezonom és remélem, hogy ez jól fog sikerülni. Igen, szeretem a murvás futamokat és vannak olyan gyorsaságik, amiket nagyon szeretek. Szerintem a
murvás versenyzek igazából a rally versenyek. Ez az igazi Rally. És ez az egyik oka annak, hogy idén a hazai bajnokságban indulok, hogy az ORC Bajnokságban lesznek
murvás futamok is. Mivel éveken át a Mitropa Kupában versenyeztem, ahol csak aszfalt futamok vannak, ezért ez már volt bennem egy hiányérzet. Amit most bepótolok.
Idén is a Mitsubishi EVO X.-el látunk a Rally Hungary-n csapatni Velezdi Eszter navigálásával. Hogy tervezed azelső napi hét gyorsot?
– A terveink szerint megnyomjuk a szombati napot, lesz ami lesz! Az a taktikánk, hogy gyorsak leszünk. Vasárnap 70 km-t teszteltünk és nagyon jónak éreztem az autót. Szerintem még sosem volt ilyen jó a kocsi, nagyon köszönöm a csapatnak a munkát, amit végeztek. Mindenkinek hálás vagyok, aki dolgozott az autón, hogy ilyen jó autót kaptam. Azt gondolom,
hogy számunkra adott a lehetőség, hogy gyorsak legyünk, de azért ne felejtsük el, az ellenfelek is nyerni akarnak. Mi biztos, hogy felkészültünk a csatára!
Vasárnap, Iszka – Tés, és a Nagylőtér nevezetű gyorsok várnak rátok. Mentél-e már korábban ezeken?
– Igen, tavaly már volt szerencsém ezeket a szakaszokat teljesíteni. Ez most jól jön nekünk, bár nagy előnyt nem jelenthet, mert azt gondolom senkinek sem újak ezek a
szakaszok. A zárónapra 88 versenykilométert szabtak ki rátok a fent említett három szakaszon. Ez kicsivel kevesebb mint az előző napi. Mennyire kell beosztani a kocsit, a gumikat, hogy meglássátok a céldobogót?
– Nagyon. Az első napon nagyon rossz a rajthelyünk, szerintem nagyon rossz lesz a pálya minősége. Remélem megússzuk defekt nélkül a versenyt, és az már fél siker lesz a gumi
kezelésre, és a versenyre nézve is.
Fotó: Hajóka SportFotó
– Hajósi Miklós –