2024. 10. 28. hétfő

Simon, Szimonetta
1 EUR 405 HUF
1 GBP 486 HUF
Kezdőlap » Technika » Így növelheted hatékonyan webáruházad forgalmát

Így növelheted hatékonyan webáruházad forgalmát

Az offline vásárlások nagy része átkerült az internetes térbe. Ha webáruházat üzemeltetsz, te is láthatod, hogy ami ennek az előnye, épp az a hátránya is. Talán könnyűnek tűnhet a korlátlan online világban elérni a vevőidet. Ez azonban koránt sincs így, ha nem tudsz kitűnni a tömegből. 

 

 

 

 

Bármely terméket elérhetik a felhasználók, több ezer webshop verseng a kegyeiért. Van azonban néhány tanács, amelyet ha megfogadsz, növelheted a bevételeidet.

 

Légy tisztában az adatokkal

 

Akkor tudod hatékonyabbá tenni a működésedet, ha tisztán látsz a vásárlóiddal kapcsolatban. Ajánlott rendszeresen követni a webáruházad statisztikáit. Láthatod, hogy honnan navigálnak a honlapodra a vevők, mennyi időt töltenek nálad.

 

Az adatokból megtudod, hogy hány százalékban realizálódott vásárlás, és hányan gondolták meg magukat. Ezek az adatok mind szükségesek ahhoz, hogy lásd, melyek azok a területek ahol fejlődnöd kell. Ha azt akarod, hogy a bevételeid növekedjenek, reagálnod kell a felmerülő problémákra.

 

Ha szükséges, javítsd a hibákat

 

Ha összegyűjtötted a statisztikai adatokat, fontos, hogy alaposan ki is elemezd azokat. Így meglátod, hogy melyek azok a területek ahol változásra van szükség. Ha egy adott marketingfelületről kevesen érnek el hozzád, javítani kell a stratégiádon. Ha nem töltenek elég időt a webshopodban, vagy nem történik tranzakció, meg kell keresned az okát.

 

Ha túl alacsony a forgalmad, lehet, hogy alapvetően kell változtatnod a megjelenéseden. Ekkor jön jól A Wsfind webshopokat tömörítő keresőoldal, ahol könnyebben kitűnhetsz a tömegből és érheted el a vevőidet.

 

Tarts kapcsolatot a vásárlóiddal

 

Egy webáruház esetében a stabil, visszatérő vevőkör aranyat ér. Ez nem jelenti azt, hogy minden vásárlód rendszeresen visszajár hozzád. Azonban minél több a hűséges vevőd, annál több a biztos bevételed. Ezt úgy érheted el, ha folyamatosan kapcsolatban vagy a vásárlókkal.

 

A tranzakciót követő e-mailek, az esetleges késések, készlethiány kommunikálása sokat segít. Érezzék a vásárlóid, hogy törődsz velük, légy elérhető, bármilyen kérdés vagy probléma merül fel. Légy készséges, és reagálj gyorsan a megkeresésekre. Ezáltal nagyobb eséllyel nyered meg a felhasználók bizalmát, akik így visszatérnek hozzád.

 

Mindig kérj visszajelzést

 

Nehéz, sőt, talán lehetetlen olyan szolgáltatást nyújtani, ami minden vásárlónak maximálisan elnyeri a tetszését. Azonban mindig kérj visszajelzést a vevőidtől, hogy javíthass az esetleges hibákon. Ez lehet konkrét vélemény kérése, esetleg egy skálán történő pontozás.

 

Talán nem esik jól, ha valaki negatívan nyilatkozik a vállalkozásodról, de ez is a javadra válik. A pozitív vélemények erősítsenek meg abban, hogy jól csinálod. Ha valaki nem elégedett, ne sértődj meg, talán új nézőpontot mutat számodra. Keresd a megújulás, a folyamatos fejlődés lehetőségét, és vidd sikerre szolgáltatásaidat!/X/

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp