A járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.
Időpont foglalható a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontból.
Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.
Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.
Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.