A felújított M3 metróvonal déli szakaszának átadását követően 2020. november 5-én 7 órakor ismét megnyitott a Népliget metróállomásnál lévő BKK Ügyfélközpont. Az ügyfélközpontban a korábbiakban megszokott magas színvonalon és a szolgáltatások széles körével fogadja a BKK az ügyfeleit.
Az ügyfélközpont újranyitásával megszűnt a felszínen az átmeneti konténerpénztár. A közösségi közlekedési jegyek és bérletek megvásárlása mellett lehetőség van méltányossági kérelmek benyújtására, panaszok megtételére, pótdíjak rendezésére, közösségi közlekedési és közúti szolgáltatásokkal (pl.: behajtási engedélyek, parkolás) kapcsolatos információkérésre, illetve taxiszolgáltatással kapcsolatos panaszbejelentésre.
A BKK kiemelt figyelmet fordít ügyfelei és munkatársai egészségének megőrzésére, ezért a 6 évnél idősebbek számára kötelező a szájat és orrot egyaránt eltakaró maszk viselete az ügyfélfogadó terekben, továbbá az üzemelő pultok számával megegyező ügyfél tartózkodhat egyidejűleg az ügyféltérben. A BKK többi ügyfélközpontjához hasonlóan a Népliget ügyfélközpont is minden nap 7:00 és 19:00 között tart nyitva.