Nem véletlen a címbeli sok kérdőjel, a szolgáltató egyik új szlogenje mögött. Persze ez addig igaz, amíg előfizetővé válik valaki, vagy új telefont szeretne vásárolni tőlük. Később viszont, ha már van egyéb elintézni valója is, akkor, nem hogy nem kedves ügyfél, hanem figyelemre sem méltó, felesleges teher.
Legalább is ma a miskolci Széchenyi úti üzletükben, – miután a közel egy órás, pontosan 57 perces várakozás közben – ezt a feliratot több százszor elolvastam, /egyre dühösebben/ ez az érzés csak erősödött bennem. Nem igazán értem, hogy a sorszámosztóhoz minek állítanak egy munkatársat, – segítség címén – ha az egyáltalán nincs a helyzet magaslatán, hiszen ha valaki nem új telefont vesz, vagy éppen nem számláját rendezi,akkor fogalma sincs, hogy melyik pulthoz küldje. Így aztán kaptam én is, egy egyéb ügyek sorszámot, amely ez idő alatt egyet sem haladt előre.
Amikor erről a biztonsági őrnél érdeklődtem, akkor közölte, hogy Ők nem tudják a sorszámok haladását befolyásolni. Persze nehogy azt higgye valaki, hogy csak én háborogtam, többen visszaadták – visszadobták – egy óra várakozás után a sorszámukat, többen pedig ingerülten közölték, hogy ez tűrhetetlen, hogy itt mindig ennyit kell várakozni. Nesze neked szolgáltatás! Rögtön arra gondoltam, nincs nálunk még igazán verseny, hiszen akkor ezt, semmiképpen nem engedné meg magának egy cég. Csak azt tudnám, hogy miért várnak itt hűséget az ügyféltől?
Tehát ez az eset nem egyedi, s ezért is ragadtam tollat. Miután kifakadtam, – ugyan a sorszám még csak véletlenül sem bukkant föl a kijelzőn – az egyik hölgy oda méltóztatott hívni a pulthoz, kinyitotta a nálam lévő papírokat, s azonnal közölte, hogy ha nem hoztam meghatalmazást, ezt az ügyet Én nem tudom elintézni. No, ekkor telt be teljesen a pohár. Ezt vajon miért nem mondta a sorszámosztásnál álló eladó, hiszen Ő is látta a papírokat? Persze erre a pultos sem tudott mit mondani. – Kérem szépen, amit itt szolgáltatás címen kap az ügyfél, az a nullával egyenértékű – mondtam emelt hangon. – Ha mindig ennyien vannak, – márpedig várakozó volt bőven – akkor miért nem küldik az ügyfelet a cég másik üzletébe, ahol kevesebb a várakozás, – ez már csak logisztika kérdése lenne, no de itt persze erről szó sincs – vagy miért nem vesznek föl több dolgozót, és alakítanak ki több munkapultot? – tettem fel költői kérdéseimet. – Inkább tűrik az ügyfelek cirkuszait, nap, mint nap. Persze a biztonsági őr, és az eladó is közölte, hogy a munkáltató nevében Ők nem mondhatnak semmit, de azt is megtudtam, hogy az üzletet nemsokára átalakítják.
Nos, ehhez Én csak annyit tennék hozzá, hogy egykor, ha rosszul ment a kupleráj, a tulaj nem a bútort cserélte le…
Orosz B.Erika