Négy helyszínen szervez konferencianapot a Magro.hu arról, hogyan használható a leggyümölcsözőbben az e-kereskedelem az agráriumban. A menün marketingfogások, pályázati lehetőségek, induló mezőgazdasági képzés, illetve a hatékony ártárgyalás szerepel. A cél, hogy minél több jól képzett mezőgazdász tevékenykedjen az iparágban.
A szeptember 2-án Hajdúböszörményben kezdődő rendezvénysorozaton szakemberek gyakorlati példákon keresztül mutatják be a gazdáknak, őstermelőknek, családi gazdaságoknak, kereskedőknek, hogyan és hol tudják a termékeiket avagy szolgáltatásaikat hatékonyan népszerűsíteni. Vagy honnan szerezhetik a legjobb információkat a felvásárló cégek a jó döntéseikhez. Szó lesz az alapvető tőzsdei ismeretekről, a hirdetések ideális elhelyezéséről, és arról, hogyan értékesítsék terményeiket mesterfokon, jó tárgyalási technikákkal a legjobb ár elérése érdekében. A szakmai előadások bemutatják, milyen pályázati, támogatási lehetőségek nyílnak meg a következő hónapokban és években, és milyen agrár felnőttképzésekre érdemes jelentkezni 2020-ig. Ami a marketinges ismereteket illeti, többek közt az internetes jelenlétről, az AdWords-hirdetésekről, a honlapkészítésről, az internetes fizetési garanciáról esik majd szó.
A konferencia helyszínei és időpontjai:
2014. szeptember 2. (kedd) – Hajdúböszörmény, szeptember 4. (csütörtök) – Szeged, szeptember 9. (kedd) – Györköny, szeptember 11. (csütörtök) – Budapest.
A hat prezentációs blokk és a kapcsolatépítéssel egybekötött konzultáció mind a négy helyszínen állandó. Az esemény végén a résztvevők írásban is megkapják az előadások anyagait. További információ az előadókról valamint a programról ill. jelentkezni az alábbi linken: http://www.magro.hu/rendezvenyek/eloadok/