A főváros vezetése a pesti alsó rakpart lefedésével egy újabb ábrándot kerget, és nem létező EU forrásokra pályázik a terv megvalósításával kapcsolatban. Tarlós István ráadásul egy olyan időszakra tervezget uniós forrásokból, amikorra valószínűleg már EU sem lesz. A városvezetés a főváros és a kormány közötti lobbit is túlbecsüli, ami a Jobbik szerint majdnem a nullával egyenlő, így a pályázathoz szükséges önrész is csak egy illúzió.
A fővárosi Jobbik számára is fontos, hogy Budapest fejlődjön, látványában is egy modern város képét mutassa. Azonban addig, amíg nincsenek megoldva olyan problémák, mint a tömegközlekedés helyzete, a járdák, utak kritikán aluli állapota, vagy az egyre romló közbiztonság, nem a rakpart átépítése kell, hogy legyen az elsődleges cél.
A Jobbik budapesti szervezete szerint először a fővárosiak mindennapi életét befolyásoló problémákat kellene megoldani, valamint visszavásárolni a közműcégeket, ahogyan azt a nemzeti radikális párt eddig is szorgalmazta. Azonban addig, amíg az emberek biztonságát veszélyeztetik hatvanmillió forint megspórolása miatt a közvilágítás csökkentett üzemmódjával, addig a város vezetése csak nevetségessé teszi magát egy ilyen horderejű beruházás tervezgetésével.
Álmokra szükség van, különben nincsenek tervek, azonban egy városvezető az álmodozást nem engedheti meg magának. A pesti alsó rakpart átépítésének tervezése most nagyjából azzal egyenértékű, mintha azt jelentette volna be Tarlós István, hogy a főváros vezetése lottózik, és hamarosan megnyeri a lottó ötösön a főnyereményt.
Losonczy Pál, a Jobbik fővárosi frakcióvezetője