2024. 11. 23. szombat

Kelemen, Klementina
1 EUR 411 HUF
1 GBP 494 HUF
Kezdőlap » Médiaajánlat » Médiaajánlat-2012

Médiaajánlat-2012

A royalmagazin.hu internetes hírportál médiaajánlata

 

Megnevezés

Pixel

Ár  ft.+ áfa

Címlap

hét

hónap

év

R01 super banner

600 x100

45 000

160 000

1 700 000

R02 fekvő banner

560 x 80

40 000

140 000

1 450 000

R03 fekvő felső csík

360 x 70

30 000

100 000

1 000 000

R04 box

160 x 250

20 000

70 000

700 000

R05 box

160 x 250

20 000

70 000

700 000

R06 fekvő alsó csík

560 x 80

35 000

120 000

1 200 000

R07 box

160 x 250

20 000

70 000

700 000

R08 box

190 x 235

18 000

65 000

650 000

Pop up ablak

60 000

200 000

2 200 000

Pr. anyag megjelenés/ 2000 karakter 2 fotó/

45 000

150 000

Rovat szponzoráció / logo, elérhetőség,web/

40 000

140 000

1 400 000

Cikk alján keretes névjegy/logo, cím, web/

20 000

80 000

800 000

Nyereményjáték támogatása: ajándék

25 000

80 000


Kérdőíves, szavazás, kiértékelés:

50 000

200 000


Hírlevél szponzoráció/ alkalom: Prémium kategória 5000 regisztrált cím

50 000



Megnyíló al- oldalakon 20 százalékkal alacsonyabb ár.

 

Áraink az Áfát nem tartalmazzák!

 

 

 

  1. 1. Általános ismertető

A www.royalmagazin.hu online az ORLEX Kft. által működtetett internetes hírportál, amely a tíz éven keresztül megjelenő Rmagazin és a korábbi orlexmedia.com honlap teljesen megújult változata.

Portálunkon helyi, megyei és országos híreket közlünk, amelyeket könnyen áttekinthető témarendszernek megfelelően kategorizálunk. Hírportálunkat a nyomtatott magazinhoz és a korábbi honlapunkhoz képest szerkezetileg, arculatilag és tartalmilag egyaránt továbbfejlesztettük, a kínált interaktív és reklámszolgáltatások körét kibővítettük.

 

  1. 2. Felépítés

A hírportál felépítése 3 szintű:

2.1  címlap,

2.2  szekciók, kategóriák /alkategóriákkal/,

2.3  cikkoldal- valamint  települések box alatt az önkormányzati oldalak

A címlapon találhatóak a főszekciók, mint pl. hírek, közélet, gazdaság, kultúra, életmód, programajánló, Rmagazin, hírlevél, továbbá itt tekinthető meg külön szekcióban a 10 legaktuálisabb hír és a Top 10 alatt az elmúlt időszak 10 legolvasottabb híre.

Közvetlenül innen érhetőek el az alábbi tartalmak:

–         hírlevél,

–         regisztráció és bejelentkezés

–         jegyzet és időjárás

–         „A hét kérdése” villámvoks,

–         keresés,

A kategóriaoldalon az adott témához tartozó cikkeket publikáljuk, valamint közzétesszük az öt legutóbbi  cikket. Rovataink az Rmagazin hagyományait folytatják kibővített tartalommal.

Közvetlenül innen lehet megtekinteni a témához tartozó alkategóriákat:

HÍREK: esetében a B-A-Z megyei, a Kék-, az EU-, a Sport,- a Zöld-, Bulvár-hírek,

KÖZÉLET szekcióban: Köztünk szólva, Portré, Interjú, Barangoló,

GAZDASÁG:Tudomány/Technika, Pályázatok, Gazdaság,

KULTÚRA: Jegyzet, Köztünk élő művész, Könyv/Zene,Régi mesterség, Etikett/Protokoll,Humor

ÉLETMÓD: Medicina, Hobby, Gasztrománia, Receptek,

 

Az archív hírek a cikk alatti oldalszám lapozóval érhetőek el.

A cikkoldal az adott hír szövegét, képeit, videóit jeleníti meg. Ha a hírnek előzményei is vannak, a rendszer automatikusan betölti a kapcsolódó anyagok listáját.

A villámvokson szavazni lehet, ez az egyik legegyszerűbb vélemény – nyilvánítási mód. A feltett kérdésre szavazni kell, és a szavazatokat a rendszer rögzíti, és összesíti az eredményeket. A lezárt szavazás később visszanézhető.

A cikkekhez pedig bejelentkezést követően lehet hozzászólni. A hozzászólásokat a szerkesztő moderálja.

 

  1. 3. Szolgáltatások

A RoyalMagazin online, kihasználva az internet adta lehetőségeket, folyamatosan bővül tartalmi elemekkel. A www.royalmagazin.hu az alábbi szolgáltatásokat kínálja a weben böngészőknek:

–         Repülőjegy foglalás: pelikán.hu

–         Pályázatfigyelés: pafi.hu

–         Programkereső: port.hu

–         Ingatlankereső: ingatlanmagazin.com

 

  1. 4. Kommunikációs szolgáltatások

Honlapunkon változatos, jól pozicionálható reklámfelületeket kínálunk heti árazással.

Elsődleges célcsoportunkat a hiteles forrásból tájékozódó, megbízható híreket kereső olvasók  jelentik. Majd azok az olvasóink, akik az Rmagazinban is az érdekes, köztünk élő művészekről, emberekről szerettek olvasni. Őket követik a böngésző fiatalok, akiket a megye összes programjáról tájékoztatunk Programajánlónkban.

Weblapunk látogatottságának rögzítése a Google által hitelesített szoftver statisztikájával, és saját belső méréssel történik. Látogatottságunk az indulást követő hónapokban várhatóan megsokszorozódik. Lapunkat folyamatosan szemlézi az OBSERVER, és az IMEDIA. Bizonyos mutatókat a partnerek számára is elérhetővé teszünk.

 

4.1 Hírlevél támogatása

Havonta – jelenleg ötezer, de folyamatosan bővülő regisztrált címre – küldünk ki olvasóinknak olyan hírlevelet, amellyel szeretnénk bizonyos írásokra felhívni a figyelmet, illetve azt elérni, hogy minél többen olvassák hírportálunkat, vagy vegyék igénybe szolgáltatásainkat, illetve a nálunk hirdető cégek szolgáltatásait. Ezt a hírlevelet támogathatja minden hónapban egy cég, a benne lévő akciókat reklámajándékkal, vagy saját hirdetéssel. A hírlevél már most ötezer biztos olvasót jelent.

4.2 Szöveges hirdetések  – PR-megjelenés

A PR-cikkek megjelenése a honlapon kiemelt helyen történik, a megrendelő által kívánt szekcióban. Kattintás után az anyag hírként jelenik meg külön cikkoldalon.

A PR-cikk tartalma az alábbi lehet:

a/ szöveg,

b/ szöveg és max. 5 kép,

c/ szöveg, képgaléria és videó,

 

4.3 Marketingkutatás támogatása

Nagy számú vagy gyors információt igénylő felmérések kitűnő eszköze lehet „ A hét kérdése” című villámvoks. Néhány nap alatt nagy merítésű lekérdezés végezhető, mely fontos iránymutatást adhat a későbbi elemzéshez. Bár bizonyos mértékű hibát kiküszöbölni nem lehet, gyors tájékoztató jellegű információ nyerhető a villámvoks néhány napon keresztüli megjelentetéséből.

 

4.4. Szalaghirdetések / Bannerek

A bannerek olyan álló- vagy mozgóképek, melyek a honlap felületén fix méretű reklámot jelenítenek meg. Az állóképek elsősorban a kisebb, a mozgó felületek pedig a nagyobb reklámok esetén hatékonyak. Az animáció elkészítését igény esetén, külön térítésért cégünk magára vállalja.

A bannerek elhelyezése:

a/ címlapon

Előnye, hogy ezzel biztosan találkozik a látogató, de a hirdetés iránt érdeklődők aránya alacsonyabb lehet. Kiválóan alkalmas azonban olyan hirdetések számára, amelyek nagy tömeget érintenek.

 

b/ kategóriaoldalakon

Erőssége, hogy a cég pozícionált hirdetéseket tud elhelyezni. mert a cikkek és a reklám témája hasonló, tehát a téma iránt  érdeklődők nagyobb eséllyel kattintanak a hirdetésre. Egy gyógyszergyártó cég reklámja valószínűleg a medicina kategóriában a leghatékonyabb, de egy egyetemi fesztivál számára a kultúra és az egyetemváros együttesen az ideális választás. A megfelelő területek kiválasztásakor kérje marketing tanácsadónk segítségét.

 

c/ cikkoldalakon

A cikkoldal azért kiváló hirdetési hely, mert a böngészés ideje alatt itt tölti a legtöbb időt a látogató. A cikk a böngészés végpontja. A reklám megjelenhet az összes cikk mellett. vagy csak a kategóriához tartozó cikkek mellett jelenik meg, például egy takarékszövetkezet reklámja a gazdasági témájú cikkek mellett.

A reklámok cserélődése rotációs rendszerben történik, tehát véletlenszerűen követik egymást. Egy felületet maximálisan 3 partnernek értékesítünk. Ez látszólag kevésbé értékes, mintha kizárólag egyetlen hirdetés volna az adott felületen (mint pl. az újságban), de valójában ez a cserélődés akadályozza meg, hogy a hirdetés unalmassá váljon a lapon. Lehetőség van egyedi, kizárólagos megjelenésre is, ennek alkalmazását intenzív kampányokhoz ajánljuk. Természetesen ebben az esetben is van olyan lehetőség, hogy rákattintás után a cég saját honlapja nyíljon meg.

4.5 Felugró ablakok

A felugró ablakok – pop up, –  olyan webspotok amelyek  bőséges információ átadására képesek. Vagy az adott oldal megnyitásakor, vagy az elhagyásakor ugrik fel a reklám. Sokan tartják idegesítőnek, de kétségkívül figyelemfelkeltő. A webspot azonnal elindul anélkül, hogy rákattintana az olvasó, de csak akkor fejeződik be, ha bezárja. A webspot is vezethet a cég saját honlapjára.

 

4.6   R08-as Boxok

A lapok alján négy olyan box található amelynek metódusa egyforma, – úgy működik mint egy szaknévsor – csak tartalma változó. A Vendégvárás, Szolgáltatás, és Utazás címszavak megnyitásával egy oldalra érünk ahol alfabetikus sorrendben jelennek meg, egy-egy fotóval a hirdető partnerek, amely mellett vagy webes, vagy egyéb elérhetőségük található. A webes elérhetőségre kattintva, a saját céges honlapjuk nyitható meg.

A Települések box hasonló célokat szolgál, csak ott a települések címere mellett egy szöveges képmontázs is található, amely a települések értékeire, érdekességeire kívánja felhívni a figyelmet.

 

Mindezek mellett természetesen mindenben hirdetőpartnereink rendelkezésére állunk és olyan egyedi igények megoldására is vállalkozunk, amellyel segíthetjük a cég akcióit, értékesítéseit, vagy bevezetését a piacon.

„Mivel az üzlet célja a vevőteremtés, a vállalatoknak kettő, és csakis kettő funkciója van: a marketing és az innováció. Csak ez a kettő hoz eredményeket, minden más csak költség.” Peter Drucker

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

Médiaajánlat-2020
A royalmagazin.hu internetes hírportál médiaajánlata     Megnevezés Pixel   Ár  Ft. Címlap hét 3 hónap 1 hónap …
Médiaajánlat-2019
A royalmagazin.hu internetes hírportál médiaajánlata     Megnevezés Pixel   Ár  Ft. Címlap hét 3 hónap 1 hónap …

További cikkek

Üdv a pénzügy világában!
Az iskolás évek alatt sokan abszolút távol érezzük magunktól a matematikával összefüggő tantárgyakat, aztán a felnőtt életünkben mégis pénzügyekkel, s…

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp