Országos „jófejségi” akciót indított a Tesco. A tévesen kiírt árak miatt pampogó ügyfelek egy őszinte bocsánatkérő formanyomtatványt kapnak némi ajándékutalvánnyal megtámogatva:
Ez az eset az egyik pécsi Tescoban (a 2479234 db. közül) történt meg nagyszüleimmel. Igazából pozitív végkicsengésű, de nem feltétlenül azért írom le, hogy holnaptól mindenki ábrándokkal teli tekintetű clubcardos fogyasztó legyen. Történt egyszer, hogy mamámék nyakába szakadt néhány ünnep, amikre nem mást, mint cserepes növény „ajándékokat” találtak ki. Nézegették a zöldeket, egyik szebb, mint a másik, hopp, itt egy igencsak tisztességes példány: yucca pálma, 299 forint. Kosárba bepakol. Nézelődnek tovább, begónia, 100 forint. Gyanú.
Vevőszolgálat, hát ez tényleg ennyibe kerül, kifordult a világ önmagából? Kisasszony nézegeti a növényeket. „Hát, ha ennyi van kiírva, ennyibe kerül. Nem károsíthatjuk a vevőt.” Bevásároltak belőlük (persze, csak annak, akinek akartak is, mert ők sem károsítják a Tescot.. fck.), és boldogan kifizették a pénztárnál a 2990.- és 1000.- Ft-ot, majd irány panaszt tenni a vevőszolgálathoz, ahol már várták is őket, és szépen visszafizették a különbözetet.
Több pénzt kaptak a Tescotól, mint amennyit levásároltak, PLUSZ kaptak ajándékba a kellemetlenségért fejenként 500-500 forint vásárlási utalványt, és egy papírlapot, amin a Tesco hivatalosan elnézésüket kéri az egész szarakodásért. No lám, ilyen is van.
Forrás:homar.blog.hu