A Nemzeti Adó- és Vámhivatal az általános telefonos tájékoztató rendszere mellett lehetőséget biztosít egyes konkrét ügyek telefonon történő intézésére is.
Az e célra létrehozott Ügyintéző Contact Center (a továbbiakban: ÜCC) az adózók beazonosítását követően, személyes jelenlét nélkül, területi illetékesség alapján biztosítja több ügytípusban az ügyfelek kiszolgálását.
Az ÜCC a folyószámlával, ügyfélkapu regisztrációval, állandó meghatalmazással, törzsadatokkal kapcsolatos tájékoztatással, a bevallási adatokkal és az adózói, illetve a közösségi adószám igényléssel kapcsolatos ügyek mellett a jövedelemigazolás iránti kérelmek előterjesztésére is lehetőséget biztosít.
Az ÜCC belföldről helyi tarifával hívható a 06-40/20-21-22 telefonszámon, de külföldről is elérhető a 36-1/441-96-00 telefonszámon.
A telefonos ügyintéző szolgáltatás munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8.30-16.00 óráig, pénteken 8.30-13.30-ig áll rendelkezésre. Az ÜCC üzemidejéről a hangvezérelt menüből is tájékozódhatnak az ügyfelek, menüstruktúrája a hivatal honlapjáról letölthető.
Az ÜCC rendszer segítségével intézhető ügyek köréről az Észak-magyarországi Regionális Adó Főigazgatóság Tájékoztatási és Koordinációs Osztályának munkatársai szolgálnak bővebb tájékoztatással az általános tájékoztató telefonon keresztül: 06/40-42-42-42, mobil hálózatból: 06/20-33-95-888, 06/30-33-95-888, 06/70-33-95-888.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Észak-magyarországi Regionális Adó Főigazgatóság