2024. 10. 31. csütörtök

Farkas
1 EUR 408 HUF
1 GBP 487 HUF
Kezdőlap » Gazdaság » Gazdaság » Ahol az ügyfél az első…

Ahol az ügyfél az első…

A közszolgáltatók körében is népszerű a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” Díj 2010-ben is közel 20 vállalat vesz részt az üzleti megmérettetésen A gazdasági recesszió ellenére idén is sikerrel rajtolt a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny a KKV és nagyvállalati szektorban. Az üzleti kultúra fejlesztését célozva közel 20 cég teszi próbára ügyfélszolgálatait. A verseny fő célkitűzése egy iparágakon átívelő ügyfél – kiszolgálási benchmark kialakítása Magyarországon.

Az indulók a telekommunikációs, biztosítási, ingatlan, és kereskedelmi szektorokból, az utazási irodák piacáról jelentkeztek, idén bővült ez a kör a közszolgáltatók piacával. Szinte az összes közszolgáltató nagyvállalat csatlakozott a versenyhez, valamint a telekommunikációs szektor óriásai is bizakodva állnak a megmérettetés elé.

„A cégek egy része felismerte, hogy bár a válságnak még nincs vége, azonban a későbbi felemelkedés egyik záloga az ügyfelek bizalmának megőrzése, a kiszolgálás színvonalának magas szinten tartása és ennek demonstrálása, kommunikálása még esetleg visszaeső kereslet mellett is. Továbbra is érezhető az ingatlanszakma és autókereskedelem nehéz helyzete, de a várható adóváltozások erősen hatottak a pénzügyi vállalkozások részvételi hajlandóságára is, bár úgy véljük, hogy a takarékossággal előrelátóan kell bánni – összegezték a verseny indulásának tapasztalatait a szervezők.

A tavalyihoz hasonlóan, idén is szoros versenyre számít Kricska István, a ClientFirst ügyvezető partnere: „Ennek egyik oka, hogy több tavalyi résztvevő idén is elindul, így már tapasztalatokkal felvértezve indul az idei megmérettetésen. Másik tényező, hogy a résztvevő cégek maguk is jelentős erőfeszítéseket tettek folyamatosan az elmúlt időszakban az ügyfélkiszolgálásuk fejlesztése érdekében. Korszerűsítették ügyfélszolgálati irodáikat, új kiegészítő szolgáltatásokat vezettek be, esetenként átalakították call centereiket. Így erre a versenyre elmondható, hogy a részvétel, legalább olyan jelentőséggel bír, mint az előkelő helyezés.”

2010-ben újdonságnak számít, hogy nemcsak a személyes kategóriában, hanem a telefonos ügyfélszolgálataikat is benevezhették a résztvevők. Így két kategóriában is indulhatnak a jelentkezők. „Másik újdonság, hogy nemcsak próbavásárlásokkal, próbahívásokkal teszteljük a szolgáltatásokat, hanem megkérdezzük az adott cég ügyfeleit is, így a két mérés összesítéséből képezzük a kiszolgálás színvonalát jellemző mutatót – tájékoztatott Mózes István a ClientFirst ügyvezető partnere.

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” verseny és díj jogszerűségét az enwc nemzetközi jogi tanácsadó csoport szavatolja, míg a lebonyolítás szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. biztosítja. Idén a verseny támogatója lett a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola is, így a leendő kommunikációs szakemberek is megismerhetik az ügyfélkiszolgálás területén a legjobbakat a mezőny résztvevői közül.
Ahol az

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

Ilyen egy jó szakmunkás
A szakmunkás egy adott szakma képviselője, aki képesítéssel és képzettséggel rendelkezik az adott területen. Gyakran fizikai munkát végez, amely során…

További cikkek

Facebook

Időjárás

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp