2024. 04. 27. szombat

Zita
1 EUR 392 HUF
1 GBP 458 HUF
  • Főoldal
  • »
  • Kultúra
  • »
  • Alkotóegyetem – Új kategóriát hoz létre a Metropolitan

Alkotóegyetem – Új kategóriát hoz létre a Metropolitan

Újszerű megközelítéssel márkázza újra magát a Budapesti Metropolitan Egyetem

Egy teljesen új kifejezést vezet be a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU). Az intézmény identitását szemlélteti a helyesírás szabályaival szándékosan szembemenő Alkotóegyetem szó, amely egyaránt utal a piacon egyedülálló portfólió alapú képzési módszerre, az egyetem szakmai küldetésére és a METU hallgatói és oktatói közegének egyik leghangsúlyosabb jellemzőjére is.

Teljesen új gondolatisággal indítja el idei felvételi kampányát a Budapesti Metropolitan Egyetem. Az intézmény tudatos márkaépítési folyamatát összegezi a kampánnyal párhuzamosan bevezetett Alkotóegyetem kifejezés, amely ezentúl a METU identitásának alappilléreként jelenik majd meg. Az Alkotóegyetem-koncepció az intézmény erősségeit fogja össze: a gyakorlatorientált, a készségfejlesztésre fókuszáló képzési rendszerben a versenyszférában aktívan dolgozó oktatók mentori szerepben, a hallgatók pedig önálló és életrevaló alkotóként jelennek meg.

„A METU mindig is gyakorlatorientált képzéseiről volt ismert, az utóbbi években azonban egyre inkább kirajzolódott, hogy intézményünk szolgáltatásai, valamint oktatói és hallgatói légköre is egyedülálló. A METU-sok ugyanis az oktatókkal karöltve már az egyetemi évek alatt aktívan dolgoznak saját maguk felépítésén a készségfejlesztéstől kezdve a saját szakmai portfóliójuk kialakításáig, akár egészen saját márkájuk, vállalkozásuk létrehozásáig. Akik nálunk végeznek, mindent megkapnak ahhoz, hogy életrevaló, önálló és a saját erősségeit ismerő egyénekké váljanak” – mondta el Dr. Tóth Ágnes, a Budapesti Metropolitan Egyetem vezérigazgatója. „Ahhoz, hogy mindezt röviden, de egyértelműen tudjuk kommunikálni a külvilág felé, szükségünk volt egy olyan kifejezésre, amely egészen komplexen, mégis érthetően szemlélteti erősségeinket – és mivel nem találtunk ilyet, létrehoztuk az Alkotóegyetem kifejezést.”

„Egy márka akkor erős, ha egyetlen kifejezéssel vagy mondattal megragadható a lényege. Az Alkotóegyetem kifejezés egyértelműen megmutatja, miben erős a METU: motivált, együttműködő és életrevaló alkotókat képez, akik gyakorlatias, valódi, életből vett projektekben próbálhatják ki magukat – mondta el Papp-Váry Árpád, a METU Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja. „A METU a hallgatók számára komplex szolgáltatási csomagot kínál és arra fókuszál, hogy az egyetemi évek alatt a fiatalok a legjobbat hozzák ki magukból, miközben élményként élik meg a tanulást.”

Az alkotóegyetem-koncepcióhoz vezető út egyik legfontosabb lépése a MyBrand portfólió alapú oktatási módszer 2018-as bevezetése volt. A módszer célja, hogy a hallgatók a képzések során megismerjék és folyamatosan monitorozzák, dokumentálják kompetenciáikat, ezáltal pedig reális képet kapjanak saját teljesítményükről, erősségeikről és lehetőségeikről. A fiatalok a képzés végén egy, a saját projektjeiket bemutató portfólióval léphetnek a munkaerőpiacra, amely a munkakeresés során kiemelheti őket a versenyből. A portfólió kialakítása és gondozása a teljes képzési időszakot átöleli, és a záróvizsgajegy részét képezi.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek