2025. 05. 10. szombat

Ármin, Pálma

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Közélet » Köztünk szólva » Véget ért a Médiaunió „Mentés másként” kampánya, májustól a digitális biztonság kerül a fókuszba
médiaúnió

Véget ért a Médiaunió „Mentés másként” kampánya, májustól a digitális biztonság kerül a fókuszba

Az elmúlt hónapokban több mint háromszáz cikk és interjú foglalkozott a Médiaunió Alapítvány „Mentés másként – Merj segíteni!” című kampányával, a médiumok által felajánlott felületek összértéke meghaladta az 1,6 milliárd forintot. Az alapítvány YouTube-csatornáján már megtekinthető a kampány werkfilmje.

A Médiaunió Alapítvány társadalmi célú kampányának legfontosabb üzenete: a segítségnyújtáshoz nem kell fehér köpeny, hiszen bárki képes lehet életet menteni elsősegélynyújtással vagy véradással. A tíz hónapos kampány során a Médiaunió három tv-szpotot készített: Szabó Sipos Barnabás színművész a véradás, Szerdahelyi Roland civil életmentő a gyors és határozott fellépés fontosságát, Pásztor Zsolt pedig a stroke tüneteinek felismerését hangsúlyozta. A fő arculati elemek megjelentek televíziós és rádiócsatornákon, köztéri és digitális plakátokon, print- és online médiumokban, valamint a legutóbbi ARC plakátkiállításon is.

 

Az Ipsos-szal közös kutatás eredményeit több tucatnyi hírcsatorna vette át. Ebből többek között kiderült, hogy az ország véradásra alkalmas lakosságának mindössze 4-5%-a nyújtja a karját rendszeresen, holott szinte minden 18 és 65 év közötti, egészséges nő és férfi hozzájárulhatna a stabil vérkészlet biztosításához.

A kampány werkfilmje már elérhető az alapítvány YouTube-csatornáján. „A Médiaunió olyan témák propagálását végzi, amelyek a magyar társadalom egy-egy égető problémáját hozzák a figyelem középpontjába és mindannyiunk számára fontosak” – mondta Schmidt Mária, az alapítvány kuratóriumi elnöke. „Önmagán túlmutat ez az üzenet – tette hozzá Rudolf Péter, a Médiaunió kurátora –, figyelj a másikra, törődj vele, ne menj tovább, mert lehet, hogy ott valaki nagy bajban van!”

A kampány során a Médiaunió együttműködött a Magyar Bankszövetséggel és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel, a közösen szervezett plakáttervező pályázat legjobb alkotásait a Magyar Nemzeti Múzeumban, később a metróra várakozva is láthatták az érdeklődők. Európa-bajnok, olimpikon úszónk, Jakabos Zsuzsa is a kampány mellé állt, az általa megosztott posztokat több ezren látták. A „Mentés másként – Merj segíteni!” című kampány több mint háromszáz megjelenést ért el, a médiumok által felajánlott felületek összértéke meghaladta az 1,6 milliárd forintot.

A kampányt szakértő partnerként az Egy Csepp Figyelem Alapítvány, a Magyar Orvosi Kamara, a Magyar Vöröskereszt, az Országos Mentőszolgálat, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány, az Országos Vérellátó Szolgálat, a Strokeinfó Alapítvány, az UNICEF Magyarország és a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálata segítette.

A kampányfilmek létrejöttét a MOL és az OTP Bank támogatta. A kampány kreatív és PR-feladatait az Open Communications ügynökség, a rendszeres médiaszemlét idén is az IMEDIA Kft., a médiatervezést az AdSol Media, a tv-szpotok és hanganyagok szerkesztését a Post Edison vállalta.

A Médiaunió Alapítvány idei kampánya májusban indul, fókuszában a digitális biztonság áll, amelyet a Magyar Bankszövetség javaslatára fogadott el az öttagú Kuratórium.

A Médiaunió Alapítvány 2023-ban is pro bono felületeket kér tagjaitól és médiapartnereitől, a szakértők, partnerszervezetek, illetve a tudományos élet képviselőinek segítségét társadalmi munkában kéri annak érdekében, hogy a lehető legtöbb helyre eljussanak a kampány üzenetei.

„Fontos lenne, hogy minél többen álljanak be azon célok mögé, amelyeket a Médiaunió képvisel – mondta Schmidt Mária –, hiszen hogy milyen társadalomban élünk, milyen lesz az egészségünk, a közérzetünk, az elsősorban rajtunk múlik.”

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!