2025. 05. 11. vasárnap

Ferenc

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Közélet » Közélet » NAV KÖFOP-projekt – túl a negyedik mérföldkövön
royal_magazin_PNG

NAV KÖFOP-projekt – túl a negyedik mérföldkövön

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) 9,331 milliárd forint vissza nem térítendő európai uniós támogatással és 5,313 milliárd forint intézményi forrás felhasználásával fejleszti szolgáltatásait. A Széchenyi 2020 program révén a következő években megújulnak az ügyfeleket segítő egyes szolgáltatások és online megoldások.

A Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program keretében megvalósuló KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00035 azonosító számú, „Adóügyi igazgatási eljárások egyszerűsítése, adminisztratív terhek csökkentése” elnevezésű kiemelt projekt
célja az adóügyekkel kapcsolatos papírmunka csökkentése, valamint az ügyintézés egyszerűsítése az ügyfelek és az ügyintézők számára.

A 2023. június 29-ig létrejövő fejlesztések a NAV adó-, jövedéki, felszámolási és végrehajtási, valamint bűnügyi tevékenységeihez kapcsolódnak. A projekt 9,331 milliárd forint európai uniós támogatással, összesen hat mérföldkőben és négy fő fejlesztési céllal valósul meg. Ezek a célok az ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése, a kkv-szolgáltatások fejlesztése, az adatpiac és publikációs felület kialakítása, valamint a végrehajtási eljárások korszerűsítése.

 

2022. szeptember 28-án lezárult a projekt negyedik mérföldköve, amelyben megvalósultak a NAV-portál és a Contact Center projektelemekhez kapcsolódó fejlesztések és eszközbeszerzések.

 

A NAV-portál projektelemben megvalósul a jogkövető adózok támogatása, valamint a szolgáltatási szint és az ügyfél-elégedettség növelése a nav.gov.hu és az eBEV alapjain létrejövő, a kor követelményeinek megfelelő új, online állampolgári és vállalkozási információs és ügyintézési felület elindításával. A NAV-Mobil applikáció fejlesztésével olyan alkalmazás jött létre, amely harmonizál a NAV más kommunikációs felületeivel. Segítségével könnyedén, már mobiltelefonról is elérhetők a legfrissebb adózási információk és szolgáltatások.

 

A Contact Center projektelem fejlesztései és beszerzései eredményeként létrejött új, egységes ügyfélkapcsolati szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek ugyanarra a kérdésre egységes választ kapjanak, függetlenül attól, hogy melyik ügyfélszolgálati szervezettel kerültek kapcsolatba, honnan és milyen kommunikációs csatornán zajlott a tájékoztatás, illetve ügyintézés. A szolgáltatások elérhetősége a kormányzati ügyfélvonalon (1818) keresztül biztosított.

 

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!