2024. 04. 23. kedd

Béla
1 EUR 394 HUF
1 GBP 456 HUF
Kevesebben nézünk tv-t?

Kevesebben nézünk tv-t?

Kevesebben nézünk tv-t?Ötezerrel csökkent az adatot közlő televízió-szolgáltatók (analóg és digitális kábel, műhold, iptv) előfizetőinek száma az utolsó nyári hónapban – derül ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyorsjelentéséből.
Augusztusban csupán hatezerrel bővült a digitális televízió-szolgáltatásra előfizető háztartások száma. A hónap végén az összes hazai háztartás több mint 25 százalékában, míg az előfizetéssel rendelkező háztartások 43,5 százalékában televízióztak digitálisan, a digitális előfizetések száma 1,067 millió volt.
   Az NHH becslései, illetve korábbi felmérései szerint a közel 3,8 millió magyarországi háztartás közül mintegy hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó közel 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat, vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek.
  A vizsgált körben az előfizetések száma ugyan csökkent, de ezen belül a digitalizáltság 43,2 százalékról 43,5 százalékra emelkedett. A digitalizáltságot jelző mutató erősödése annak köszönhető, hogy augusztusban az előfizetői körön belül 11 ezerrel 1,384 millióra csökkent az analóg előfizetéssel rendelkezők száma és 6 ezerrel nőtt a digitálisan televíziózók száma.

Az NHH jelentésben szereplő szolgáltatók – Magyar Telekom Nyrt., Invitel Zrt., UPC Kft., FiberNet Zrt., DIGI Kft., PR TELEKOM Zrt., Zelka ZRt., TARR Kft., TvNetWork NyRt., ViDaNet Zrt., PARISAT Kft., RubiCom Zrt., Antenna Hungária Zrt. és HD Platform Kft. – augusztus végén összesen 2,451 millió előfizetést tartottak nyilván, 5 ezerrel kevesebbet, mint egy hónappal korábban.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

A lakás beltéri világítása
A lakás világítótesteinek kiválasztásakor számtalan különféle szempontot kell figyelembe venni, éppen ezért a beltéri lámpák választéka is igen széles…