2024. 04. 25. csütörtök

Márk
1 EUR 393 HUF
1 GBP 459 HUF

Bátran, de mégis okosan kell autózni

BORSOD RACE MEDIA KFT. – Q8 Oils Ózd-Eger Rally

Lángi Attila – Veres Gábor, BMW E86 Z4 M

Habár szerencsétlenül alakult a szezonnyitó a Lángi-Veres duónak, ők most mégis újult erővel és lelkesedéssel vágnak neki a hétvégi Ózd-Eger Rallynak. A Z4 megkapta a kellő felkészítést, így a versenyzők már a nyakukat is rátennék arra, hogy sikeresen célba érnek vasárnap. Legyen hát így!

 Lángi Attila: A szezonnyitó után ismét darabjaira szedtük a Z4 motorját, és rájöttünk, hogy vannak még itt hiányosságok, amikkel nem tudunk mit kezdeni. A BMW által legyártott motoroknak is van gyenge részük, mint például az olajpumpa feszítése. Ezért azon dolgoztunk, hogy ezt a lehetőségekhez képest a legjobban megerősítsük. Mechanikusan mindössze ennyire nyúltunk bele az autóba, de úgy gondolom, hogy most egy olyat alkottunk, ami biztosan nem fog szétesni. Ezt az az 50 kilométernyi teszt is alátámasztja előzetesen, amit az M0-n tettem meg, szabályozási fordulaton a napokban. Épp ezért nagy bizodalmam is van a mostani versenyben.

A pályabejárást sikeresen abszolváltuk, és azt hiszem, kijelenthetem, életem első versenye lesz a mostani, ahol tudom is, mikor hova megyek, nagyjából tudom, mire számíthatok. Ezek a szakaszok kevésbé dobálósak, mint a boldogkőváraljaiak voltak, épp ezért nem is állítottunk semmit se a kocsi futóművén. Ugyanazokkal a beállításokkal vágunk neki a mostani derbinek, mint a szezonnyitónak. És bízunk benne, hogy ez úttal mind a 14 gyorsaságit kibírja majd a technika.

Teher nélkül, mosolygósan várjuk a rajtot, az egyetlen, ami izgalomra adhat okot az a gumiválasztás lesz, ezzel kapcsolatban okosan kell majd taktikáznunk. Ha őszinték akarunk lenni, talán a BMW-sek többségével szemben még előnyben is vagyunk, hiszen nekünk magasabb a végsebességünk, mint nekik. Ugyanakkor ehhez bátorság is kell, hogy a megfelelő versenytempóban, de mégis ésszel tudjunk autózni. Jelen esetben ugyanis hatalmas sebességekről beszélünk, lobogós szakaszokon. De a lényeg, hogy élvezzük a futamot, és amit csinálunk, azt szeressék a nézők is. Mert hála az égnek, most már ők is kint lehetnek majd a pályákon. Egyszerre szeretnénk tehát parádézni, de közben tisztességesen helytállni is. Éppen ezért a kategóriadobogóval ki is egyeznék a leintés után…

 

Partnereinknek köszönjük az együttműködést!

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

Bronzérem az Euro Trophy-n
Szabó Bende ROTAX MAX Euro Trophy Genk - 2024.04.12-14. KSB Racing Team Beszélgetés a nem kicsit boldog Szabó Bende gokartversenyzővel az Euro Tro…

További cikkek