2024. 07. 18. csütörtök

Frigyes
1 EUR 391 HUF
1 GBP 466 HUF
  • Főoldal
  • »
  • Sport
  • »
  • A Histo Cup-on csapatott a Kermor legénység

A Histo Cup-on csapatott a Kermor legénység

Mikrofonvégen a Kovács – Oslanec Formulás páros a Grobniki verseny után.
Histo Cup Grobnik

Grobnik
Kermor Motorsport
Formula Renault FR
Kovács Ádám:
"Histo Cup Grobnik A pénteki napon igyekeztünk használt
gumira egy ideális beállítást találni. Szombaton az időmérőn
használt gumin így sikerült is a második helyet megszerezni. A
versenyen egy izgalmas csata után a versenytársam hibázott,
és megelőzve kiautóztam annyi előnyt, hogy engem intett le
először a kockás zászló.
Vasárnapra sikerült még jobbra beállítani az autót, így az
időmérőn megszereztem az első helyet, ezt pedig a versenyen
egy jó rajt után, rajt-cél győzelemre váltottam. A futamok között
sem unatkozok, mert átbeszéljük a rajtot/versenyt. Mentálisan
igyekszem felkészülni a következő bemenetelre. Megnézzük,
hogy miként viselkedett az autó, szükség esetén állítunk rajta.
Most száraz körülmények között sikerült versenyezni. A pályán
magabiztos voltam, jó volt a beállítás a hétvégére. Végig
megvolt a tempó a győzelemhez, jó érzés volt az egész
hétvégét nyerni.
Köszönöm szépen a lehetőséget édesapámnak, és a
Kermor Motorsport-nak és a Premiumshop24.hu-nak!
Christopher Stephan Oslanec beszámolója eddigi
autósportos életéről:
"Az autóversenyzés mindig is az álmom volt.

Gokartos karrierem után kicsit többre vágytam, így szüleimmel
közös erővel több csapatban is próbáltunk egy-egy tesztnapot
magunk mögött tudni. A tesztek után a Kermor Motorsportra
esett a választás.
Az első tesztre a Cseh Autodrom Most-on került sor, ahol sok
küszködés után a nap végére végül jól zárult a nap. Következő
tesztnapom a Slovakia Ring-en volt. Ez jól alakult, kisebb
nagyobb technikai problémával találtuk magunkat szemben, de
annak ellenére meghívást kaptam az első versenyemre, ami a
szintén Cseh Brno Autodrom pályán volt. Ott a negyedik
helyezést értem el. Onnantól a csapat bízni kezdett a
tehetségemben, és elhívtak a következő versenyre is, ami
Horvátországban volt. Konkrétan az Autodrom Grobnikra, ahol
egy második, és egy harmadik helyezést értem el. Az edzés és
versenyek megerősítettek, és rá ráébresztettek az autó
képeségeire és határaira. Még mindig csak tanulok, mivel csak
négy alkalommal ültem a formulában, de minden egyes
alkalommal újabb és újabb tapasztalatot szerzek, és egyre
jobban rá érzek az autóra.
Az legközelebbi futamom a Pannónia Ringen lesz, Július 12-
14.-én, ahova szeretettel várunk minden autósport rajongót. Az
álmom mindig is egy Forma 3 autó, vagy egy GT3 autó
vezetése volt, amelyik ebbe a Formula Renault FR1-be teljesült.
Egy kicsit az Formula autómról: egyforma Renaultokról
beszélünk itt, ami 2000 ccm szívómotoros, és 210 lóerő körül
van. A végsebeségét 235 km/h körül éri el 550 kg önsúllyal.
Kettő kategória van FR2 és FR1. Az enyém egy FR1, ami
szekvencionális váltóval, és vékonyabb gumikkal rendelkezik.
Az FR2 kategória már kormányváltóval van szerelve, és
szélesebb gumikkal, plusz 10 lóerővel erősebb, és másabb
aerodinamikával, mint az FR1 kategória. Most ebben az
pillanatban a csapatnak van egy FR2 és kettő FR1
versenyautója.
Nagyon örülök, hogy a Kermor Motorsport csapatba
kerülhettem, mert nagyon jó érszem magam ott, és hogy
befogattak engem, mint egy újoncot az csapatban. Nagyon

segítőkészek és elkövetnek mindent, hogy mindig jobbak
legyünk a csapattársammal Kovács Ádámmal."
A harmadik forduló után Kovács Ádám a két újabb győzelmet
követően még magabiztosabban vezeti a Histo Cup Formula
Renault bajnokságát összetettben. Christopher Oslanec feljött a
6.helyre.
Ádámmal és Christoferrel legközelebb a Pannóniaringen
találkozhatunk!
Fotók: race-action.com – Kermor Motorsport
– Hajósi Miklós –

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

Kockázatos kereskedés
Az építőjáték-készletek iránti kereslet miatt jelentős e termékek internetes csatornákon szerveződő kereskedelme is. Fontos, hogy ha valaki nem megunt…

További cikkek