2022. 10. 4. kedd

Ferenc
1 EUR 425 HUF
1 GBP 488 HUF
  • Főoldal
  • »
  • Hírek
  • »
  • Amikor a gyári alkatrész okozza a legnagyobb hibát…

Amikor a gyári alkatrész okozza a legnagyobb hibát…

BORSOD RACE MEDIA KFT. – A-HÍD Szilveszter Rallye 2021

Lángi Attila, BMW E86 Z4 M

 

Rengeteget dolgozott BMW Z4-esén Lángi Attila, hogy minden technikai csorbát kiűzzön belőle. A probléma forrása meglett, az átalakított autó főpróbájára a december 28-29-ei Szilveszter Rallyen kerül sor. A pilóta igazán magabiztos, és pozitívan áll a szezonzáró elé, amit sikeresen és jó hangulatban szeretne teljesíteni.

 

Lángi Attila: Az idei Szilveszter Rallye nem is nekem, inkább a kocsinak lesz majd megmérettetés. A nyíregyházi forduló óta teljesen szétszedtem a Z4-et, és jó pár dolgot átalakítottam benne. Rengeteg munkaórát fordítottam arra, hogy böngésztem a netet, a szakportálokat, Excel táblázatot készítettem arról, hogy az egyes alkatrészek miben különböznek egymástól, hogy így rátaláljak arra, mi is okozta a kocsi meghibásodását. Furán hangozhat, de végül arra jutottam, jutottunk, hogy azért esett szét folyamatosan az autó, mert gyári benne az olajszűrő. Igen, a legjobb minőségű alkatrészt építed bele a kocsidba, mégis azzal van a baj… Ez egy olyan érdekes probléma, ami utcai körülmények közt nem állhat elő, de versenyzésre ebben a formában nem igazán alkalmas. Mostanra orvosoltam ezt a problémát, teljesen kitakarítottam a motor olajjáratait (remélem, tökéletesen sikerült), így már nem szabad, hogy az új alkatrészek odabent összevesszenek egymással. Annyira biztos vagyok a dolgomban, hogy most már tényleg semmilyen visszajelző műszert nem figyelek. Egyszerűen nem történhet baj.

Direkt ezért duplán is neveztem a Szilveszter Rallyera, hogy a Z4 gyűjtse a versenykilométereket. Ez úttal nem lesz mellettem dedikált navigátor, helyette több ismerőst, barátot, csapattagot fogok megautóztatni, ezzel is megköszönve nekik az egész éves segítséget, támogatást, amit az előkészületeket és a futamok alatt nyújtottak nekem, nekünk. Diktálni viszont egyikük sem fog, így rám hárul az a feladat, hogy fejben rögzítsem a pályát, és magam jussak végig rajta. Hála Istennek azért mentem már párszor a Hungaroringen, pályafutásom eddigi legstabilabb pontjának mondanám, hiszen a kezdetektől fogva minden Szilveszter Rallyen rajthoz állok. Nagy meglepetést, izgalmat így maximum csak a gumiválasztás okozhat.

Bátran vágok neki ennek a futamnak, de hiszem, hogy jó és sikeres lesz, nem csak most, de a jövőben is. Sokat csalódtam már a technikában, így már nagyon rám férne, ha őszinte mosollyal fejezhetném be a mostani versenyt. Nagyon várom már, és megígérhetem, hogy csak a gázt fogom nyomni!

 

Partnereinknek köszönjük az együttműködést!

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek