2024. 07. 24. szerda

Kinga, Kincső
1 EUR 390 HUF
1 GBP 464 HUF

Vendégelégedettséget mértek

Jóra vizsgázott a fürdőkomplexum

A TiszaSzolg 2004 Kft az idegenforgalmi, fürdő és szállodai szolgáltatás nyújtása során a vevői igények maradéktalan kielégítésére, elégedettségük folyamatos fenntartására és a szolgáltatások színvonalának állandó növelésére törekszik. A tulajdonos és a vezetőség maximális elkötelezettsége hogy, hozzájáruljon vendégei életminőségének javulásához. Ennek érdekében, különös gondot fordítunk a vevői célcsoport igényeinek feltárására, megismerésére és szolgáltatásaink folyamatos korszerűsítése révén azok kielégítésére.

 

Ennek keretében vendégkérdőíveket rendszeresítettünk. A kérdőíves felmérés a személyes információk együttese, folyamatos elemzése, biztos alapot ad a társaságunk által üzemeltetett létesítményeket – gyógyfürdő, szálloda, kemping – igénybe vevő vendégköre értékítéletéről, melyre mindig érdemes támaszkodni.

 

Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy ellátogatott Gyógy- és Strandfürdőnkbe és igénybe vette szolgáltatásainkat. Külön köszönjük, hogy vendégelégedettségi kérdőívünket kitöltötte és megosztotta velünk észrevételeit. A kapott válaszok segítik a legfontosabb célunk elérését, hogy a jövőben az Ön elvárásainak még inkább megfelelően alakíthassuk és bővíthessük szolgáltatásainkat.

Kérjük, engedje meg, hogy a következőkben röviden bemutassuk a 2010. májusában bevezetett és jelenleg is használt kérdőívben megfogalmazott kérdésekre, elsőként visszaérkezett közel 50 válasz összegzését.

 

A kérdőívről röviden:

 

A feltett kérdések az alábbiak voltak:

  1. Elégedett-e a fürdőnk tisztaságával?
  2. Elégedett-e a fürdőszolgáltatás minőségével?
  3. Elfogadhatónak tartja-e a jegyárainkat a környező fürdőkhöz képest?
  4. Véleményezze a fürdő dolgozóinak segítőkészségét, udvarias hozzáállását.
  5. Elégedett-e a vendéglátó egységek színvonalával?
  6. Értékelje a kiegészítő szolgáltatások minőségét (strand foci, strand röplabda, minigolf stb.…)
  7. Rendezvények, éjszakai fürdőzések színvonala.
  8. Ajánlaná fürdőnket barátainak, ismerőseinek?

 

Értékelés egy ötös skálán, ahol

1-es jelentése: egyáltalán nem elégedett,

5-ös jelentése: teljes mértékben elégedett,

NT: nem tudja megítélni.

 

A felmérésben önkéntesen, a fürdő honlapján keresztül, személyes adat megadása nélkül lehet részt venni.

 

Összesítő táblázatok:

 

 

A vizsgált időszakban beérkezett értékelések száma összesen:

49

 

Kérdések:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

A vizsgált időszakban beérkezett válaszok száma összesen kérdésenként,

49

49

49

49

49

49

49

49

 

 

melyből az NT száma:

0

0

1

2

2

17

27

0

 

 

melyből az értékelhető válaszok:

49

49

48

47

47

32

22

49

 

 

Az egyes kérdésre adott összes pontszám:

217

216

183

191

191

128

94

226

 

 

Átlagpontszám, az egyes kérdésekre adott értékelhető válaszokat figyelembevéve:

4,43

4,41

3,81

4,06

4,06

4,00

4,27

4,61

 

 

Maximális átlagpontszám, az egyes kérdésekre adható összes válaszok figyelembevételével:

5,00

5,00

5,00

5,00

5,00

5,00

5,00

5,00

 

 

A kérdésre adható maximális pontszám, a válaszadók számától függően:

245

245

245

245

245

245

245

245

 

 

 

 

Az utolsó (8.) pontra kapott érték azt jelzi, hogy a kérdőív kitöltői összességében kellemes élménnyel, elégedetten távoztak. Ennek ellenére természetesen  nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy a kérdőívet kitöltők száma csak egy kis részarányát képezi a gyógyfürdő vendégforgalmának.

 

Ha szívesen tájékozódna fürdőnk aktuális híreiről, akcióiról, rendezvényeiről, további szolgáltatásairól, akkor kérjük, látogasson el honlapunkra, a www.termal.tujvaros.hu weboldalon.

 

Reméljük, hamarosan ismét Vendégeink között üdvözölhetjük.

 

TiszaSzolg 2004 Kft.

 

 

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Állatkínzás Kerekhegyen
Négy kutyát tartott az éhhalál közelében egy miskolci nő. Állatkínzás miatt folytatott eljárást a Miskolci Rendőrkapitányság egy 40 éves helyi nőve…