2024. 07. 20. szombat

Illés
1 EUR 391 HUF
1 GBP 464 HUF

Kinek számít még a fogyasztó?

Manapság mindenki csatlakozik – ahogyan korábban ez a futball esetében volt – azoknak a népes táborához, akik az energiaital szegmens szakértőinek gondolják magukat. A tisztánlátás érdekében, az iparág bevonásával szeretnénk néhány tényt megosztani mindenkivel.

Az energiaital piac – amely korábban két számjegyű, folyamatos növekedést produkált – a 2012-es évben valóban stagnált. Ez a kedvezőtlen változás számos ismert okra, úgymint a gazdasági válság, a vásárlóképes fogyasztói réteg csökkenése, a növekvő munkanélküliség… stb., vezethető vissza. A HELL ENERGY – valóban és nem csak annak álcázott – magyar gyártóként a szegmenst érintő változások fő okát azonban abban látja, hogy olyan külföldi gyártók/forgalmazók vannak jelen termékeikkel a piacon, akik számára az egyetlen cél a lehető legnagyobb profit elérése, minél kevesebb adófizetéssel és akár a fogyasztók megtévesztésével. Ez a felelőtlen gyártói magatartás egy olyan speciális szegmenst tesz tönkre, ahol – noha jelen vannak a tőkeerős, a legtöbb országban piacvezető multik – mégis egy a nemzetközi piacokon is jelentős, itthon, hazai munkaerő bevonásával gyártó, 100 %-ban magyar vállalat az első már több éve.

A HELL ENERGY-t nem azért szeretik a világ 30 országában és vált a legkedveltebb energiaitallá Magyarországon nagyon rövid idő alatt, mert gondolkodását és stratégiáját az adófizetés elkerülése határozta meg, ugyanis ez elkerülhetetlenül együtt jár a minőség csökkenésével és a fogyasztók megtévesztésével. A HELL felelős magyar gyártóként mindig is arra törekedett és törekszik, hogy többet és jobbat adjon fogyasztóinak. Ezt bizonyítja a vállalat reakciója a NETA törvény immár sokadik módosítására: a HELL ugyanis kijelenti, az eddigi receptúráin nem kíván változtatni és nem fogja az energiaitalának koffeintartalmát az üdítőitalok szintjére csökkenteni.
A HELL felelősséget vállalva fogyasztóiért továbbra is jogkövető magatartást kíván tanúsítani, és befizetni a termékeire vonatkozó NETÁ-t, még akkor is, ha ez a jövőben tervezett beruházásaink csökkentésével jár. Ez ugyanis a magyar piacvezető számára 400 millió forintos többlet adóterhet jelent, amely alól bizonyára sokan – a fogyasztók érdekeit figyelmen kívül hagyva – a koffeintartalom variálásával fognak bújni. Ez a plusz költség komoly megterhelést jelent azon vállalatok számára, akik tisztességesen fizetik az adót, Magyarországon gyártanak, folyamatosan fejlesztenek és beruháznak, ezzel teremtve új munkahelyeket.

„Az egyik elismert, de a neve ellenére nem magyar terméket forgalmazó piaci szereplő tegnapi nyilatkozata arra volt jó, hogy mindenki számára világossá tegye a közte és köztünk lévő gondolkodásbeli különbséget! És szilárdan hisszük, hogy a piac többi szereplője számára is a mi utunk lesz a követendő példa. A HELL megígérheti fogyasztóinak, hogy továbbra is a megszokott minőséget nyújtja majd az energiaitaloktól elvárt hatás tekintetében is, hiszen csak így érheti el legfőbb célját, hogy hazánk legsikeresebb export termékévé váljon.” – mondta el Szabari József, a HELL ENERGY Magyarország Kft. régióigazgatója.

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek