2025. 05. 11. vasárnap

Ferenc

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Gasztro » Gasztrománia » #vadateszem kampány
vadateszem

#vadateszem kampány

Manapság attól hangos a média és mindenki attól fél, hogy az energiaválságot hogyan éli túl a
turizmus, hogyan lesz vendég, milyen folyamatok következnek. Az Étrend Magyar Konyhafőnökök
Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület és a Miskolc és Térsége Turisztikai
Közhasznú Egyesület úgy gondolja, hogy tenni kell a túlélési esély növelése érdekében.

Még, ha a folyamatot nem is tudják az ellenkezőjére fordítani, javítani szeretnék azokat a negatív
következményeket, amelyek ebből a válságból adódnak, ezért önszerveződéssel egy
forgalomélénkítő és vadhúst népszerűsítő kampányt indítanak.
Az elmúlt nehéz időszak, a jelenlegi háborús infláció, valamint a rezsiárak növekedése a turizmus-
vendéglátást szinte soha nem látott nehéz helyzetbe hozta, ezért fontosnak érzik, hogy az új
programmal a fogyasztókat minél nagyobb számban tudják az egységekbe terelni, forgalmat
generálva ezzel a vendéglátás szereplőinek.

Az elmúlt években számtalan szokás alakult ki, mely biztos forgalmat hozott a csatlakozó
egységeknek. Ilyen volt például a Márton-nap hagyományához köthető libalakoma is. Azt azonban
látni kell, hogy a mostani alapanyagárak – kiemeleten a libahús árnövekedése – a keresletet
csökkentették, így számottevő haszon sem érzékelhető.
A szakmai szervezetek szükségesnek érezték tehát egy új attrakció megalkotását, mely alkalmas a
fogyasztók megszólítására, valamint alkalmazkodni képes a hazai borkínálathoz. Ezért az Étrend
Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület és a Miskolc
és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület egy új forgalomgeneráló kampányt hirdet.
Ehhez azok az éttermek csatlakozhatnak, amelyek november 18-tól november 27-ig önkéntesen
vállalják, hogy a kínálatukban elérhetővé tesznek legalább egy, a magyar erdőkből származó vadételt.
A program sikeréhez hozzájárulhat, hogy vadhúsból Magyarországon nagyon jól állunk, ráadásul az
egészségre gyakorolt pozitív hatásuk miatt is indokolt ezen termékek fogyasztásának ösztönzése. A
vadhús ára jelenleg még a marhahús árát sem éri el, ennek ellenére az uniós átlag alatti az egy főre
eső átlagos vadfogyasztásunk.
A kedvező beszerzési ár miatt az értékesítésben rentábilis megtérülés és profit valószínűsíthető.
A csatlakozó egységek önként dönthetik el a részvételi szándékukat, ráadásul ez semmi új beruházást
és extra nagy rákészülést nem igényel.
A program az országos lefedettsége miatt az állami költségvetést is kimutathatóan növeli.

A szakmai szervezetek szükségesnek érezték, hogy egy összefogáson alapuló figyelemfelkeltő
kampányt indítsanak, mind a vendéglátásban tevékenykedők, mind a lakosság irányába.
A kampányban szeretnék érni, hogy a lakosság minél szélesebb körben értesüljön a programról, így
vélhetően rávehető arra, hogy keresse a vadhúsból készült ételeket a csatlakozó egységekben.
Ezért kérik a csatlakozásra nyitott vendéglátóipari egységeket, hogy első lépésként a #vadateszem
kampányszó felhasználásával a vendéglátóipari egység saját közösségi csatornáján posztoljanak, hogy
csatlakoztak a #vadateszem kampányhoz. Ezáltal a vendégek számára kereshetővé válnak, hogy az
éttermeik részt vesznek a programban.
A hatékonyság növelése érdekében ajánlott külön-külön posztban bemutatni a kínálatban szereplő
vadételeket, illetve javasolt a vendégek hasonló kommunikációra való serkentése a #vadateszem
keresőszó felhasználásával. Utóbbi az egységeknek plusz megjelenést biztosít.

Az ilyen célzott akciók ma már a közösségi portálokon egy-egy kulcsszóval kereshetővé válnak, így
ennek a programnak is van hívó szava – #vadateszem – , mely kiválóan kommunikálható mind a
szervezők, mind a csatlakozó egységek, mind a vendégek részéről.

Kérjük, csatlakozzon Ön is ahhoz a programhoz, melynek csak nyertesei lehetnek.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!