2025. 05. 11. vasárnap

Ferenc

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Egyéb kategória » Miskolc pont jó! – Online turisztikai kampányt indított Miskolc
ortodox-miskolc

Miskolc pont jó! – Online turisztikai kampányt indított Miskolc

 Forgalomélénkítő turisztikai kampánnyal hívja a pihentető élmények megszerzésére a nyaralni vágyókat Miskolc. A Miskolc pont jó! nevet viselő kampány a belföldi turistákat szólítja meg játékos üzenetekkel online felületeken.

A tavalyi évhez hasonlóan az idei turisztikai főszezon is a pandémia árnyékában zajlik. Emiatt különösen felértékelődnek azok a desztinációk, ahol számos, szabadtéren elérhető programkínálat is várja a turistákat, akár több generáció együttes kikapcsolódására is lehetőség van. Miskolc remek választás ebből a szempontból, mivel rendkívül sokszínű város, minden korosztálynak tartogat élményeket. Erre hívja fel a figyelmet a város Miskolc pont jó! nevet viselő nyári turisztikai kampánya. Mivel idén is nélkülöznünk kell a jelentősebb számú külföldi turistát, ezért az online, közösségi felületeken megjelenő kampány a belföldi lakosságot szólítja meg.  A rövid, egyszerű, de játékos üzenet egyben Miskolc komplexitását is kifejezi, hiszen a város négy, elérő hangulatú, más-más élményt kínáló városrésszel rendelkezik. A kultúra és a gasztronómiai iránt érdeklődőknek a történelmi Avas-hegyet is magában foglaló belváros nyújt kikapcsolódást. Fürdőzésre a miskolctapolcai üdülőterületen az Európa-hírű Barlangfürdőben és a vadonatúj Ellipsum Élmény- és Strandfürdőben várják a vendégeket. A középkor hangulatát idézi meg az impozáns Diósgyőri vár, ami jelenleg ugyan felújítás alatt áll, de a mellette álló Lovagi tornák tere és a meseszép Tündérkert is emlékezetes programokat biztosít. A hegyvidéki környezetben fekvő Lillafüred pedig az aktív turizmus kedvelőinek és a romantikus szerelmeseknek kínál felejthetetlen emlékeket.

A kampány szlogene folytatása a tavalyi évben elkezdett turisztikai kampánynak, idén azonban bővült a tematikája és a megszólított célcsoportok köre. Külön invitáló készült a kerékpáros turistáknak, a kutyájukkal együtt utazóknak és az egyházi értékek megismerésére különösen nyitott senior korosztálynak is célzott üzenetek szólnak.

A kampány nyár végéig tart, mivel idén különösen jellemező, hogy az utazási döntés meghozatala kitolódik közvetlenül a nyaralás időpontja előtti napokra. A kampány időszaka alatt a város közösségi média felületeit is érdemes követni (https://www.facebook.com/HelloMiskolc/), hiszen a hasznos tippek és információk mellett hosszú hétvégés pihenést biztosító nyereményjáték is várja majd az érdeklődőket.

A város azok közé a desztinációk közé tartozik, ahol tavaly sikerült a korábbi, „vírusmentes” évek kimagaslóan javuló adatait legjobban megőrizni és 12 helyet előrelépni a kereskedelmi szálláshelyek vendégéjszakáit tartalmazó listán. Miskolc bízik abban, hogy a tavalyi sikeres kampányhoz hasonlóan idén is eredményes főszezont zárnak majd a település turisztikai szolgáltatói.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!