2025. 05. 11. vasárnap

Ferenc

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Hírek » Pest megyei hírek » Nekem Budapest címen közlekedési podcastot indít a BKK
royal_magazin_PNG

Nekem Budapest címen közlekedési podcastot indít a BKK

Újabb felülettel bővíti kommunikációs eszköztárát a Budapesti Közlekedési Központ. Röviddel a honlapjának megújítását követően Nekem Budapest címen közlekedési podcastot indít a vállalat, amelyben a fővárosi közösségi közlekedés kulisszái mögé tekinthetnek be a hallgatók. Az első adásban az M3 metró pótlásáról beszélget Borsi Dávid, a BKK szóvivője azokkal a kollégákkal, akik jelentős szerepet töltöttek be a forgalmi és a tájékoztatási rendszer kialakításában. A Nekem Budapest első adása már elérhető a BKK új weboldalán és a főbb podcast platformokon.

Közlekedési podcastot indít a BKK novemberben, a Nekem Budapest című csatorna elérhető több platformon, így a Spotify-on, a Deezeren, a Soundcloudon és az Anchoron, és hamarosan az Apple podcastokban is hallható lesz. A rendszeresen jelentkező műsorban olyan témákról beszélget Borsi Dávid, a BKK szóvivője, amelyekről eddig nem esett szó kellő mélységben. Betekintést engednek a BKK kulisszái mögé és szakértőkkel járják körbe a közlekedéssel kapcsolatos témákat: legyen szó forgalomcsillapításról, megosztáson alapuló járművekről, a közösségi közlekedés fejlesztéséről vagy beruházásokról. A podcast a BKK új weboldalán is elérhető.

Az első rész rögtön egy nagyon aktuális témával foglalkozik: november 7-én elindult az M3 metró középső – a Lehel tér és a Nagyvárad tér közötti – szakaszának a felújítása, ezzel egyidőben a metrópótlás is. Azt mindenki evidenciaként kezeli, hogy a metrópótlók csúcsidőben 45 másodperces követési távolsággal közlekednek, és a BKK számos alternatív közlekedési módot biztosít ügyfeleinek. Azzal azonban sokan nincsenek tisztában, hogy mekkora munka van e szolgáltatás kialakítása mögött, akár a forgalmi szervezésben, akár az ügyféltájékoztatásában. Ebbe a témába enged betekintést a Nekem Budapest első adása, amelyben Tarsoly András, a BKK közlekedésszervezési vezetője, Kardos Zoltán, a BKK Info vezetője és Győrfi Péter, a BKK tájékoztatásért felelős vezetője mesél a szakterületeik feladatairól.

Mint arról korábban már beszámoltunk, a BKK indén februárban elindította online felületeinek teljes megújítását. Ennek első lépéseként a társaság Facebook-oldala változott meg alapjaiban: március óta új típusú, új hangvételű tartalmakkal találkoznak az oldal követői, illetve külön oldalra kerültek az aktuális forgalmi információk. A közösségi felület átalakulásával kapcsolatban nagyon sok pozitív visszajelzés érkezett a társasághoz. Nyár óta aktívabbá vált a BKK Twitter-, Instagram- és Linkedin-oldala, nemrég pedig külön csatornát kapott Borsi Dávid, a BKK szóvivője, ezzel is közvetlenebbé, személyesebbé téve a társaság kommunikációját. Ennek a megújulási folyamatnak a legutóbbi lépése a BKK teljesen újjászületett weboldala, amelyről egy összefoglaló videó is látható a BKK YouTube-csatornáján.

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!