2024. 07. 22. hétfő

Magdolna
1 EUR 391 HUF
1 GBP 464 HUF
  • Főoldal
  • »
  • Gazdaság
  • »
  • Európai Kiskereskedelmi Szövetséget alapít a MediaMarktSaturn és a FNAC Darty

Európai Kiskereskedelmi Szövetséget alapít a MediaMarktSaturn és a FNAC Darty

Európai Kiskereskedelmi Szövetséget alapít a MediaMarktSaturn és a FNAC Darty

    Keretmegállapodást írt alá a MediaMarktSaturn és a Fnac Darty az Európai Kiskereskedelmi Szövetség létrehozásáról szóló zártkörű megbeszélések megkezdésére. A Szövetség célja a hatékonyság növelése a beszállítókkal fenntartott partneri kapcsolatokban és a vevőknek nyújtott szolgáltatások terén.

    Az együttműködés kezdetben négy kulcsfontosságú területre terjed ki: stratégiai együttműködési megállapodások a legfontosabb beszállítókkal, saját márkás termékekhez kapcsolódó beszerzési és engedélyezési folyamatok, valamint innováció és adatmegosztás.

    Az együttműködés révén mindkét vállalat az exkluzív termékek és szolgáltatások széles és mindenkor az igényekhez igazodó skáláját nyújthatja majd vevőinek.

    A beszállítók jobb kapcsolatot alakíthatnak ki a fogyasztói elektronikai cikkek legnagyobb európai vevői bázisával.

    Az Európai Kiskereskedelmi Szövetséghez a későbbiekben más szervezetek is csatlakozhatnak.

    Pénzben is kifejezhető konkrét hatások 2019-től várhatók.

 

Európa két vezető elektronikai kiskereskedelmi vállalata, a MediaMarktSaturn és a Fnac Darty keretmegállapodást írt alá az Európai Kiskereskedelmi Szövetség létrehozásáról. Az együttműködés mind a vevők, mind a beszállítók, mind a résztvevők számára előnyöket jelenthet majd.

 

Az első szakaszban a MediaMarktSaturn és a Fnac Darty az alábbi területeken deríti fel az együttműködési lehetőségeket:

1.    Nemzetközi stratégiai együttműködés a beszállítókkal, új értékajánlatok a stratégiai beszállítóknak

2.    A saját márkás termékekhez kapcsolódó közös beszerzési és engedélyezési folyamatok egy közös tulajdonú, saját márkákkal foglalkozó szervezet létrehozásával

3.    Innováció, ahol a MediaMarktSaturn innovációs megközelítése, vagyis a meglévő Retailtech Hub és az innovációhoz és új technológiákhoz kapcsolódó kísérleti projektek az együttműködés részét képzik

4.    Adatelemzési kapacitások közös fejlesztése

 

A beszerzéseket tekintve az együttműködés először a saját márkás termékekre összpontosít majd. A vállalatok hosszú távon a saját márkás termékek beszerzésének integrálásában gondolkodnak egy közös vállalat létrehozása révén, hogy a vevők a kiváló minőségű termékek minél szélesebb választékából válogathassanak majd.

 

Az innováció terén a cél az innovációs képességek erősítése és a folyamat gyorsítása, hogy a vevői tapasztalatok mind az áruházakban, mind az online vásárlás esetén javuljanak. Az együttműködés keretében rendszerszintűvé tehető a kutatás az olyan ötletek után, melyek maradandó változásokat hozhatnak a kiskereskedelmi szektorban.

 

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek