2024. 07. 20. szombat

Illés
1 EUR 391 HUF
1 GBP 464 HUF
  • Főoldal
  • »
  • Gazdaság
  • »
  • „A termék útja az ötlettől a vásárlóig” – DIMSZ KKV Roadshow Miskolcon

„A termék útja az ötlettől a vásárlóig” – DIMSZ KKV Roadshow Miskolcon

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség november 9-én KKV Roadshow-t szervezett a helyi kis- és középvállalkozások számára Miskolcon. A DIMSZ KKV Roadshow eseménysorozata 2014-ben indult Szegeden, majd 2015-ben Pécsett és Székesfehérváron folytatódott, idén pedig Veszprémben és Miskolcon jártunk.

Az iparág vezető cégeinek legjobb szakemberei által tartott előadások válaszokkal, de legalábbis elgondolkodtató kérdésfeltevésekkel szolgáltak mind az interneten történő kommunikáció és eladás-előkészítés során, mind pedig a virtuális piactéren megkötött szerződések fizikai teljesítésekor előforduló kérdésekkel, esetleges problémákkal kapcsolatban. A résztvevők megismerkedhetnek a legújabb direkt és interaktív kommunikációs megoldásokkal, a webshopok üzemeltetésével kapcsolatos lehetőségekkel és az ide vonatkozó jogi szabályozással. A tematika kifejezetten a kis- és középvállalkozások számára hasznos tudnivalókat tartalmazza; az adatvezérelt marketing és hűségprogramok fontossága mellett a tartalommarketing és a vizuális kommunikáció területeire is betekintést nyújtanak a szervezők.

A rendezvény kiemelt témája az adatvédelmi szabályozás volt, hiszen 2016 májusában új egységes adatvédelmi rendelet került elfogadásra az EU-ban, amely felváltja a jelenleg érvényben lévő magyar adatvédelmi törvényt is. A résztvevők a rövid tájékoztató mellett egy nyomtatott füzetkét is kaptak, amelyben a DIMSZ teljes tagsága és adatvédelmi tagozata segítségével összeállítottuk a legfontosabb gyakorlati teendőkkel kapcsolatos kérdéseket és válaszokat.

„Az ötödik alkalommal Miskolcon megrendezett esemény lehetővé tette a helyi KKV-k számára, hogy megismerhessék a legújabb adatvezérelt marketing megoldásokat. A szövetség gyakorló szakemberek közreműködésével indított képzési programjának célja, hogy az alacsony költségszintnek megfelelően a kis- és középvállalatok számára is elérhető adatvezérelt megoldások és direktkommunikációs eszközök használata minél nagyobb hozzáértéssel párosuljon” – emelte ki Huszics György, a DIMSZ elnöke.

Az eseményt Miskolcon a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara dr. Szentpáli István előadótermében tartottuk, a Miskoci Egyetem, az Észak-Magyarország és a Royal Magazin szakmai támogatásával. A teljes rendezvénysorozat támogatója a Magyar Posta Zrt.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Facebook

Kapcsolódó cikkek

További cikkek