2025. 05. 11. vasárnap

Ferenc

1 EUR 405 HUF
1 GBP 478 HUF
Kezdőlap » Gazdaság » Gazdaság » Különleges kampányban fog össze a Munch és a GreenGo
Képernyőkép 2023-07-02 202857

Különleges kampányban fog össze a Munch és a GreenGo

A világon megtermelt élelmiszerek 1/3-át nem eszi meg senki, ami súlyos probléma mind a gazdasági, mind a társadalmi, mind a környezeti fenntarthatóság szempontjából. Magyarország „részesedése” az ételpazarlásból 1,8 millió tonna kidobott élelmiszer évente, ami 65-66 kilogramm élelmiszer-hulladékot jelent fejenként. A Munch és a GreenGo most egy különleges kampány segítségével szeretné felhívni a figyelmet erre a globális problémára.

Június 28-tól kezdődően ugyanis Munch meglepetéscsomagot találhatnak a GreenGo autókban a szerencsés felhasználók, amellyel 40-70%-os kedvezménnyel muncholhatnak országszerte. Így nem csak jó áron ehetnek jót, de aktívan tehetnek az ételpazarlás ellen is. Ezzel pedig mindenki nyer: a környezetről jelentős mennyiségű terhet veszünk le, a felhasználó spórol az egyre drágább élelmiszerárakon, a vendéglátóhely pedig gazdaságosabban és így fenntarthatóbban tud működni.

“A Munch célja, hogy az ételmentéssel csökkentse a környezeti terhelést, illetve segítse a vendéglátóhelyeket is, hogy a veszteség helyett extra bevételhez jussanak. A vásárlók pedig miközben egy jó ügynek lehetnek a részesei, kedvezményesen tudnak új helyeket felfedezni.” – mondta Wettstein Albert, a Munch társalapítója – „Ahogy a GreenGonál is fontos a közösség, úgy a Munch-nál is: a Facebook csoportjainkban, ahol több, mint 65 ezer ember vesz részt aktívan, a muncholók rendszeresen osztják meg a tapasztalataikat egymással. Ezenkívül a csomagok személyes átvétele is azt a célt szolgálja, hogy a mai rohanó és egyre inkább online térbe költöző világban újraértelmezzük a személyesség és a közösség erejét. Hiszen csak együtt, összefogva tudunk igazán nagy változásokat elérni.”

“A Munch törekvései egybevágnak a GreenGo célkitűzéseivel: mi a hazai autóforgalom visszaszorításán keresztül dolgozunk a környezetterhelés mérséklése érdekében.” – tette hozzá Ádám Boglárka, a GreenGo ügyvezetője. „Ezért kerestük meg a Munch csapatát a kampány ötletével: bízunk benne, hogy aki az élete egyik területén már tesz a fenntartható jövőért – például megosztott autóval közlekedik –, az más környezettudatos szokásokat is könnyebben épít be az életébe.”

A három éve létező Munch eddig közel 800.000 adag megmentett étellel közel 2000 tonna CO2-kibocsátást előzött meg; a közel 7 éves GreenGo pedig több mint 4100 tonna szén-dioxidtól mentesítette az ország levegőjét. Mindkét vállalat keresi a saját tevékenységén túlmutató jótékony eszközöket is: a Munch a Magyar Élelmiszerbankkal együttműködve juttat ételt a rászorulóknak a MunCharity programon keresztül, a GreenGo pedig a Gurulj a fákért! program keretében eddig közel 7000 fa elültetését finanszírozta.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

NAV: Egy kulcs kálváriája
Zárjegy nélküli cigaretta, csaknem húsz kilogramm fogyasztási dohány és ismeretlen eredetű alkohol került elő egy vendéglátóhely zárt ajtója mögül. Az…

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

furesz

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hogy hívják a mexikói rigót?
– ???
– Rodrigó!

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!