2025. 11. 8. szombat

Zsombor

1 EUR 385 HUF
1 GBP 437 HUF
Kezdőlap » Gazdaság » Gazdaság » Tudományosan is hitelesítették az Opella nettó zéró kibocsátási célkitűzését.
letöltés

Tudományosan is hitelesítették az Opella nettó zéró kibocsátási célkitűzését.

 Az Opella ma bejelentette, hogy a Science Based Targets initiative (SBTi) nevű szervezet hivatalosan is hitelesítette a vállalat közép- és hosszú távú kibocsátáscsökkentési céljait. Ez a fontos mérföldkő igazolja, hogy az Opella klímastratégiája összhangban áll azzal céllal, mely legfeljebb +1,5°C-os globális felmelegedést irányoz elő, valamint a Párizsi Egyezménnyel. Egyúttal megerősíti, hogy a vállalat a megfelelő úton halad afelé, hogy 2050-re saját működésében és teljes értékláncában is elérje a nettó zéró szén-dioxid-kibocsátást.

Az SBTi a Carbon Disclosure Project (CDP), az ENSZ Globális Megállapodás (UNGC), a World Resources Institute (WRI) és a Természetvédelmi Világalap (WWF) közös kezdeményezése. A friss hitelesítés igazolja, hogy az Opella célkitűzései összhangban állnak a szervezet vállalatok számára meghatározott nettó zéró szabványaival, amelyek a világon az első és jelenleg egyetlen, tudományos alapokon nyugvó keretrendszerét alkotják a vállalati nettó zéró kibocsátási célok meghatározására.

Az Opella az első olyan, kizárólag fogyasztói egészségügyi termékeket értékesítő globális vállalat, amely egyszerre rendelkezik B Corp tanúsítvánnyal és az SBTi által hitelesített nettó zéró vállalásokkal – jelezve a társaság szigorú elkötelezettségét a tudomány és a társadalmi és környezetvédelmi felelősségvállalás mellett.

Julie Van Ongevalle, az Opella elnök-vezérigazgatója.

A B Corp tanúsítvány és az SBTi-hitelesítés együtt világosan jelzi az Opella eltökéltségét, hogy olyan módon alakítsa át működését, hogy az az emberek egészségére és bolygónk állapotára is pozitív hatással legyen. Büszke vagyok arra, hogy egy olyan bátor, kezdeményező csapattal dolgozhatok, amely elkötelezett a valódi átalakulás mellett.

Marissa Saretsky, az Opella fenntarthatósági igazgatója.

A tudomány jelenti számunkra az iránytűt, az adatok pedig kijelölik az utat, amit követünk. Az SBTi hitelesítése megerősíti, hogy klímastratégiánk bizonyítékokon alapul, és hogy vállaljuk a teljesítéssel járó felelősséget. A dekarbonizáció alapvető fontosságú vállalatunk hosszú távú ellenállóképessége és a világra gyakorolt hatása szempontjából. Büszkék vagyunk rá, hogy részesei vagyunk annak a globális törekvésnek, amely az ambíciót cselekvéssé formálja.

Göncz Gábor, országigazgató, Magyarország:

Veresegyházi gyárunkban, kereskedelmi létesítményeinkben és globális üzleti központunkban is ugyanaz a cél vezérel minket: tevékenyen hozzájárulni az Opella kibocsátáscsökkentési céljainak teljesítéséhez. Kollégáink nap mint nap tanúbizonyságot tesznek róla, hogy a valódi változás a mindennapi döntésekből fakad. Nem pusztán a célok elérése vezérel minket – felelősséget vállalunk, tudatos döntéseket hozunk, és tudjuk: munkánk egy nagyobb, közös erőfeszítés része.

A 2023-as bázisévhez képest az Opella 2034-re vállalja az 1., 2. és 3. kibocsátási körbe tartozó szén-dioxid-kibocsátás 58,8%-os csökkentését. A vállalat továbbá elkötelezett az iránt, hogy 2050-ig 90%-kal csökkenti az abszolút kibocsátását. A célok vonatkoznak úgy a vállalat saját működésére, mint a teljes értékláncára, valamint elsőbbséget fognak élvezni az átfogó dekarbonizációs törekvések a karbon-kompenzációra épülő megközelítéssel szemben.

A célok eléréséhez az Opellánál a vállalati működés számos területén lesz szükség változásra; többek között az alacsony karbonlábnyomú alapanyagok beszerzése, a termékek csomagolásának újratervezése, a 100%-ban megújuló forrásokból származó villamosenergia használatra való átállás, valamint a beszállítókkal való együttműködés során. Az Opella évente beszámol a pozitív változásokról, és rendszeresen felülvizsgálja klímacéljait, hogy azok folyamatosan összhangban legyenek a klímatudomány fejlődésével.


Az Opelláról.

Az Opella új kihívó az egészségügyi öngondoskodás piacán, mely a legtisztább és harmadik legnagyobb termékportfólióval rendelkezik a vény nélkül kapható gyógyszerek (OTC), valamint a vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők (VMS) globális piacán. Küldetésünk, hogy az emberek a saját kezükbe vehessék egészségüket azáltal, hogy az egészségügyi öngondoskodást a lehető legegyszerűbbé tesszük mindenki számára. Világszerte félmilliárd fogyasztót szolgálunk ki, és ez a szám folyamatosan nő.

Céljaink megvalósítását 100 közkedvelt márka, egy 11 ezer fős globális csapat, 13 világszínvonalú gyártóüzem valamint 4 specializált tudományos és innovációs fejlesztőközpont támogatja. A franciaországi központú Opella olyan, Magyarországon is népszerű márkák gyártója, mint a Algopyrin®, Algoflex®, Rhinospray®, No-Spa®, Normaflore®, Magne B6®. A B Corp globális tanúsítványának birtokosaként aktívan dolgozunk az emberek és a bolygó egészségének jobbá tételéért.

Érdekesnek találtad? Oszd meg a Facebookon!

Kapcsolódó cikkek

További cikkek

Facebook

Időjárás

Hirdetés

Karikatúra

kaik

Legolvasottabb

Hirdetés

Nap vicce

– Hallom, összevesztél a feleségeddel. Mi történt?
– Nem tudtunk megegyezni a nyaralással kapcsolatban.
– Hogyhogy?
– Én mindenképpen a Kanári-szigetekre akartam menni, ő meg mindenáron velem akart jönni.

Forrás: napivicc.hu

Hirdetés
Hirdetés

Horoszkóp

Hirdetés
Hirdetés
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és olyan funkciókat látnak el, mint amikor felismerik Önt, ha visszatér a webhelyünkre, és segítenek nekünk annak megismerésében, hogy melyek a webhelyünk látogatóink számára leghasznosabb részei. Köszönjük, ha lehetővé teszi számunkra ezen cookie-k használatát!